Gå til innhold

Slike sønner, det vil gamle Norge ha!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overhodet ikke overrasket over hva foreldre finner på når det gjelder avkommene. Jeg har da tyvtittet på foreldreforum!

Derimot er jeg overrasket over at Flisgubben ikke klinket til idioten. Jeg skulle til og med gitt min fulle støtte. Eller var gåstolen hans i veien? Præhæhæhæhæ.

"Hold TÅTA" sa han....ikke truten, rett skal være rett ;:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hold TÅTA" sa han....ikke truten, rett skal være rett ;:)

Jeg har gått ned 9,7 kilo!

Skrevet

Ja, jeg syns det er symptomatisk for hele skolen for tiden Gubben og jeg var på foreldremøte i 2.klasse (!) for et par uker siden, -og noen foreldre mente der at ungene ikke fikk ta med seg leker på skolen, fordi de ikke gikk inn når klokka ringte. Gubben og jeg stusset litt på om det var lekenes skyld - og så begynte han å si "da jeg gikk på skolen......" og før han rakk å si mer, så hev en pappa seg rundt og skrek; "men hvem i faan er interessert i å høre om det som skjedde for 50 år siden, vi kan ikke se bakover i oldtiden og den jævlige skolen som var da" - fyren formelig skalv av sinne. mulig han må ha hatt grusomme skoledager, så prøvde jeg meg da: "Nå var det vel ikke respekt bygget på frykt vi tenkte på - men generell respekt for lærern og skolen!" - og gubben ; " og den respekten må læreren selv sørge for, og så kan vi gjøre det vi kan hjemme!" - Fyren ble så sint at han gikk fra møtet!

Flere var enig med oss, det hjelper ikke å lage forbud mot lek i friminuttene, ungene SKAL inn når klokka ringer!

men møtet var ikke enig og vi ble nedstemt - så ungene får ikke ha med seg en Barbie en gang på skolen. Urettferdig når det var snakk om et par rønnere som spilte Bayblades og ikke ville høre. Dessuten sa "frøken" at problemet ikke var der lenger - det var snakk om når Bayblades var nytt, - likevel ble det sånn! -

En pappa sier altså at hans guttunge ble fralurt en Bayblade til 500 kroner av en i 4.klasse og det syns han var surt - jeg prøvde å si til han at det lære for livet det også, ungene bør vel ikke ha med seg de dyreste lekene på skolen? at det også gik utover småjentene som satt på trappa og lekte med Bratz og Barbie....men de hørte ikke.....mulig jeg er for gammel altså. - og gubben enda eldre.

De skal visst ha forbud og regler og ikke lek. Og så har ikke skolen noe de skal ha sagt lenger..... *sukk*

(ja, nick - jeg ror meg helt ut på vidotta her - men vil bare vise hvor "på lag" noen foreldre er overfor rønnerungene sine)

Nå må vi legge skylda der den hører hjemme!! Det er Beybladene sin skyld at ungene ikke får ha leker med på skolen.

På vår skole kom forbudet mot leker i fjor da Beyblade-feberen herjet som verst. Du kan da ikke mene at det er barna som ikke hører etter? Det er jo disse snurrebassene som ikke stopper når læreren vil.

Dermed blir det forbudt med Barbie også, enda Barbie oppfører seg like pent nå som hun gjorde for 30 år siden.

Skrevet

Jeg har gått ned 9,7 kilo!

Jeg har gått ned 14 - æda bæda! :)

Skrevet

Nå må vi legge skylda der den hører hjemme!! Det er Beybladene sin skyld at ungene ikke får ha leker med på skolen.

På vår skole kom forbudet mot leker i fjor da Beyblade-feberen herjet som verst. Du kan da ikke mene at det er barna som ikke hører etter? Det er jo disse snurrebassene som ikke stopper når læreren vil.

Dermed blir det forbudt med Barbie også, enda Barbie oppfører seg like pent nå som hun gjorde for 30 år siden.

hæ? -

Skrevet

Jeg har gått ned 14 - æda bæda! :)

Gratulerer! Er det trening, medisiner eller en kombinasjon?

Jeg trodde jeg skulle gå opp når jeg måtte slutte å trene etter operasjonen, men jeg har fortsatt ned. I dag er jeg faktisk 10 kilo ned. Jeg får på meg klær jeg merket "søppeldunken" for lenge siden. Helt herlig!

Skrevet

Gratulerer! Er det trening, medisiner eller en kombinasjon?

Jeg trodde jeg skulle gå opp når jeg måtte slutte å trene etter operasjonen, men jeg har fortsatt ned. I dag er jeg faktisk 10 kilo ned. Jeg får på meg klær jeg merket "søppeldunken" for lenge siden. Helt herlig!

Det er Fedon og stavgang :) Er du operert?

Skrevet

Du skriver: "Du er usedvanlig flink til å legge ansvaret for ulike grove ugjerninger på alle andre enn de som faktisk utfører dem Sør."

Igjen er det du som fraskriver deg ansvaret for det hatet du sprer, men skylder på alle andre enn deg selv.

Nå ble deltråden du startet med personangrepet mot Grip fjernet.

Tar du hintet?

Skrevet

Nå ble deltråden du startet med personangrepet mot Grip fjernet.

Tar du hintet?

Du er morsom!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...