Gå til innhold

Thailand - nytt offer for islamsk frammarsj.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du tror virkelig at norske pedofile i hundretall på en og samme gang til enhver tid går rundt og oppfører seg som drittsekker offentlig i en by et eller annet sted? Det er ikke her snakk om en eller to, men en svært utstrakt "grensehandel" som faktisk "sysselsetter" 1/3 av befolkningen i den aktuelle byen. Det vi snakker om er systematisk utnytting av en annen folkegruppe i et annet land, mens de hjemme i sitt eget land framstår som "gudfryktige".

Og som jeg sier hadde jeg ikke samtidig hatt veldig gode muslimske, thailandske venner, kunne det vært lett få negativt syn på muslimer. Slik det nå var ble det malaysiske menn jeg fikk et negativt inntrykk av. Selv om det nok finnes mange bra folk av de også, opplevde jeg dessverre ingen av den kategorien... Men strømmen av den andre typen syntes utømmelig.

Selvsagt, akkurat som hvis du setter deg ned i "horestrøket" hvor norske menn går, så blir din oppfatning av norske menn deretter.

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke snakke negativt om andre (utenlandske) mennesker her på DOL, og spesielt ikke hvis de er muslimer.

Da kommer Sør og kritiserer deg for at du ikke heller tar opp problemene med nordmenn som oppfører seg minst like dårlig (eller amerikanere:-)

Og hvis du ikke umiddelbart er enig, så blir du beskyldt for å være en ansvarlig pådriver for rasisme og alt mulig annet som ondt er...he-he

Enda et av dine innlegg OM "Sør", istedet for om sak. For sak evner du jo ikke å diskutere.

Skrevet

Enda et av dine innlegg OM "Sør", istedet for om sak. For sak evner du jo ikke å diskutere.

Når det gjelder deg så er det ofte mindre interessant å diskutere sak, siden du uansett sak gjør det om til å omhandle "onde norske menn", Israels ugjerninger, USAs ugjerninger og/eller personkarakteristikker av andre her.

At du ikke tåler at det blir påpekt gjør det bare mer morsomt:-)

Skrevet

Selvsagt, akkurat som hvis du setter deg ned i "horestrøket" hvor norske menn går, så blir din oppfatning av norske menn deretter.

Med vennlig hilsen

Jeg satte meg ikke ned i horestrøket der heller. Jeg var på vei til skolen, eller butikken, eller parken, eller lekeplassen, eller svømmebassenget, eller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...