Gå til innhold

Er det flere der ute med ødelagt tv fra deal?

Anbefalte innlegg

Gjest HELTlei å fortvila
Skrevet

Jeg har nå fått NOK av den tv'en fra jeg fikk kjøpt fra deal. Har hatt den i 4 år og vært på reparasjon 3 ganger nå. GIDDER ikke å fikse den for 4de gang! Dvd'n jeg fikk fra dem var og rar. Den måtte jeg sende tilbake. Hva bør jeg gjøre? Har klagd til dem om den tv'n før vi kjøpte den ut. KAN jeg gjøre noe i det hele tatt? Jeg blir så frustrert. Sitter her uten tv for 4de gang og ingen barne tv eller noe asså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo reklamasjonsrett opp til fem år. Men så spørs det kanskje om TVen var ny når du fikk den. Kontakt de, eller kontatk forbrukerrådet først. De har forresten en flott hjemmeside.

Skrevet

HAr ikke DEAL sånn lever inn å fiks avtale da?

HAr du kjøpt den eller leid den?

Trodde de drev samme praksisen som Thorn skjønner du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...