maXimum1365380767 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hei! Jeg trenger hjelp, og håper at det er noen der ute som kan hjelpe meg. er 19 år og veier 67 kg.. Jeg har alltid være ei aktiv og sportsfiksert jente som trener opptil 6 ganger i uka, og har hatt en helt okei kropp..men forr et halvt år siden, begynte tallet på vekta å stige. jeg vet det er helt normalt i min alder å "vokse litt" , men det stopper liksom ikke! jeg har nå gått opp over 10 kilo, å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! kjæresten min sier, han er fornøyd med meg, og sier jeg er flott å sånn, men jeg føler meg rett og slett stygg! dette går utover alt i hverdagen min..har blitt mer sjalu på andre som er "penere" enn meg, å jeg er flau for å i d hele tatt vise meg ute! jeg vet det høres utroli teit ut, når jeg sier dette, for ifølget vekta mi, er jeg ikke overvektig, men jeg føler meg fæl rett og slett! jeg trener fortsatt 5 ganger i uka, men jeg ser ikke at det hjelper noe! og det er ikke så enkelt å slanke seg heller, forr jeg klarer ikke å slutte å spise! hver gang jeg spiser, får jeg dårlig samvittighet, men det går ikke lange tiden før jeg spiser igjen! jeg skulle ønske av hele mitt hjerte at noen kunne gi meg råd, om hvilke treningsmetoder som funker, å hva jeg bør spise.. vil helst ha bort de ti kiloene som har kommet iløpet av dette halve året! dette begynner å gå utover forholdet til kjæresten min.. jeg har blitt sjenert og innesluttet, og er veldig gretten pga. alt jeg går å tenker på! jeg setter pris på ALt av hjelp.. jeg vil gjøre dette på den beste måten, vil ikke at dette skal utvikle seg til noe værre!:/ takk på forhånd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det er nok muskler Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg tror at grunnen til at du har gått opp 10kg er at kroppen din har fått mer muskler siden du trener så mye som 5 - 6 ganger i uka... Muskler veier jo mer enn fett.. Når du trener så mye, så er det ikke umulig at du har bygget opp en del muskler rundt omkring i kroppen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maXimum1365380767 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg tror at grunnen til at du har gått opp 10kg er at kroppen din har fått mer muskler siden du trener så mye som 5 - 6 ganger i uka... Muskler veier jo mer enn fett.. Når du trener så mye, så er det ikke umulig at du har bygget opp en del muskler rundt omkring i kroppen takk for svar! jeg ser på kroppen at det ikke er bare muskler, men jeg har forandret treningen min og kostholdet,så får se hvordan dette går! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 takk for svar! jeg ser på kroppen at det ikke er bare muskler, men jeg har forandret treningen min og kostholdet,så får se hvordan dette går! De beste rådene for å ikke bli så sulten er å spise regelmessig. 4- 5 måltider. En kan også ta fibertabletter før maten. Men det aller viktigste er nok å være fornøyd med livet og seg selv, gå derfor ut å nyt livet og din unge friske kropp, så kanskje du glemmer matfokuset for en stund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.