Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*muahhahahaha* Må si jeg "gosser" meg litt jeg. (såfremt påstandene stemmer, og det er jo ingen grunn til å tro at de ikke gjør det)

Skrevet

Bra jobba! :)

Men jeg tenker bare på hvor ekkelt det må være å få blodet hans i munnen...

Skrevet

:) HUn burde være stolt:)

Men er det sånn i Thailand at de stiller så opent frem de som voldtar?

Sånn burde det vært i Norge også, at voldtektsmannen ble vist, slik at vi andre kvinner kan se at dette er en man springer vekk fra på gaten!

Skrevet

:) HUn burde være stolt:)

Men er det sånn i Thailand at de stiller så opent frem de som voldtar?

Sånn burde det vært i Norge også, at voldtektsmannen ble vist, slik at vi andre kvinner kan se at dette er en man springer vekk fra på gaten!

Har du jævli god husk?

Det er tross alt ganske mange personer som blir dømt for ulike overgrep mot kvinner. Å huske utseendet på alle disse blir vanskelig. Det er jo også lett å endre på utseendet slik at de ikke kjennes igjen.

I tillegg er det slik i Norge at når en har sone sin straff så er en fri, å henge ut folk blir en tilleggsstraff som ikke er lov. Og heller ikke særlig lurt, da vedkommende aldri vil kunne ha et normalt liv og da lettere begår forbrytelser igjen.

Skrevet

Åh, vet du... Det er så enormt provoserende og frustrerende at hun kan bli tiltalt for vold.

Hva med alle andre som blir utsatt for voldtektsforsøk og har i bakhodet at de selv vil bli straffet om de gjør motstand (utøver hard? vold) mot overfallsmannen/-kvinna?

Tragisk.

Skrevet

Åh, vet du... Det er så enormt provoserende og frustrerende at hun kan bli tiltalt for vold.

Hva med alle andre som blir utsatt for voldtektsforsøk og har i bakhodet at de selv vil bli straffet om de gjør motstand (utøver hard? vold) mot overfallsmannen/-kvinna?

Tragisk.

Akkurat det slo meg også når jeg leste artikkelen.

Hvorfor i all verden skal man bli straffet for at man forsvarer seg mot et slikt overgrep?

Hva ellers skulle hun for pokker ha gjort???

Skrevet

Har du jævli god husk?

Det er tross alt ganske mange personer som blir dømt for ulike overgrep mot kvinner. Å huske utseendet på alle disse blir vanskelig. Det er jo også lett å endre på utseendet slik at de ikke kjennes igjen.

I tillegg er det slik i Norge at når en har sone sin straff så er en fri, å henge ut folk blir en tilleggsstraff som ikke er lov. Og heller ikke særlig lurt, da vedkommende aldri vil kunne ha et normalt liv og da lettere begår forbrytelser igjen.

Om jeg har god husk? Ja faktisk har jeg veldig god husk når det gjelder ansikter men ikke navn!

Hvorfor skal de få leve et normalt liv? Har de noen som helst slags rett til det etter at de har ødelaggt livet til en anne som ALDRI kommer til å kunne leve normalt igjen?

Har de en rett som offeret ikke har?

Altså ej voldtektsmann har retten til et normalt og verdig liv, menst et offer har ikke?

Skrevet

Tragisk.

En seriøs feil i rettssystemet. En voldtektssituasjon bør betegnes som nødverge.

".........................."

Gjest Mr Papp
Skrevet

Om jeg har god husk? Ja faktisk har jeg veldig god husk når det gjelder ansikter men ikke navn!

Hvorfor skal de få leve et normalt liv? Har de noen som helst slags rett til det etter at de har ødelaggt livet til en anne som ALDRI kommer til å kunne leve normalt igjen?

Har de en rett som offeret ikke har?

Altså ej voldtektsmann har retten til et normalt og verdig liv, menst et offer har ikke?

Ja, det var akkurat det han sa.

Eller kanskje ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...