Gå til innhold

Jeg bare lurer på noe..

Gjest anonym for denne gang..

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for denne gang..
Skrevet

takk for svar fra de som faktisk har vært litt seriøse.. jeg skjønner kanskje det er et humoristisk tema, men lurer aldri dere på det? og sex på bussen er da ikke så nytt?!

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

takk for svar fra de som faktisk har vært litt seriøse.. jeg skjønner kanskje det er et humoristisk tema, men lurer aldri dere på det? og sex på bussen er da ikke så nytt?!

Ikke nytt nei, bare ganske uhøflig.

Skrevet

Ikke nytt nei, bare ganske uhøflig.

For å si det mildt!!!

Gjest anonym nå, jeg også
Skrevet

Vi brukte teppet som lå pa nattbussen. Stakkars de som kom etter oss.

Skrevet

Hvilket syn :) Ekshibisjonisten (la oss si at han er det) fryder seg over serendipitys blikk - helt til hun bøyer seg fremover, griper fatt i bussens spypose - og kaster opp...

Hehe.. Jeg pleier i utgangspunktet å bli litt buss- og bilsyk (om jeg ikke kjøerer bilen selv), og hadde jeg ikke spydd før så er jeg nesten sikker på at jeg hadde gjort det da :-)

Skrevet

Jeg lurer noen gang på om folk er seriøse når de skriver et sånt innlegg som hovedinnskriveren gjør.

Men det er tydeligvis dem som synes det er helt greit å pule når som helst og hvor som helst! ;-)

Jeg tviler på at folk er seriøse. De prøver vel å lage litt liv her inne. Om det er vellykket eller ikke, er noe annet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er en latterlig dårlig greie som heter "sug og svelg, for nå er det helg".

Dårlig, grei nok, men med et snev av relevans i forhold til spørsmålet ditt.

Skrevet

På bussen?!

Der bruker jeg altid trekket på nakkestøttene. Er det ikke derfor dem er der a?

Helt ærlig, synes jeg du kan vente til du kommer hjem....

Gjest tjohooo
Skrevet

så det var det det var, det klisset på setet.... hmmmm...

*spy*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...