Gå til innhold

Slanke seg

Bambi-t0z

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er ei 19 år gammel jente som ønsker og slanke seg ca 10-15 kilo.. jeg er 176 høy og veien omtrent 80 kilo. (varierende fra dag til dag) Har også fått en veeeldig irriterende dobbelhake og lurer på om det er noen som har erfaring med eller som har fått slanket bort en dobbelthake.. den har kommet iløpet av det siste halve året. Har jaffal endelig bestemt meg for å greie dette og etter uendelige slankepiller og latmansslanking har jeg bestemt for å gjøre det på den riktige måten med trening osv. Lurer bare på hvilken mat jeg kan spise og om noen feks har en spiseplan, over hva jeg kan spise og hvor ofte iløpet av en uke som jeg kan følge. Helst en veldig detaljert plan som sier akkurat hvilke produkter og middager jeg kan spise iløpet av en uke. Tar gjerne imot råd om hvordan treningen også bør være fordelt på 5 dager. så hvis noen har en ukes plan på mat og trenings vaner som dere vet VIRKER eller vet en plass man kan få tak i dette så gi beskjed. Gjerne tips om eventuelle tilskudd og vitaminer som kan gjøre slankeprosessen rakskere også. Hilsen en som vil slanke seg riktig men ikke vet helt hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...