Gjest mij Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Hvem tror dere blir førstekjempe i dag? Altså den Snorre velger? Vedder på det blir Eirik. Snorre er for slu til å holde avtaler uten at det gagner ham.. Hvem vinner hele skiten? Hørt rykter? Vedder for Snorre der og. Selv om jeg heier på Live. Det ekle kreket Reidun skulle vært på huet og ræva ut i forrige tvekamp, snakk om pillråtten kjerring!! *engasjert* ) 0 Siter
Sofapus Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Tja, si det. Jeg tror han kanskje IKKE velger Eirik jeg... Men hvem han velger? Hmmm. Siren eller Live. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke tror han velger Eirik. I teorien burde han jo gjøre det. Hehe. 0 Siter
Gjest Gørli Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Det er rart med det. Reidun er den mest feminine der inne, allikevel er hun lesbisk. Hadde aldri klart å se på henne at hun var lesbisk, hadde jeg ikke visst det. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Det er rart med det. Reidun er den mest feminine der inne, allikevel er hun lesbisk. Hadde aldri klart å se på henne at hun var lesbisk, hadde jeg ikke visst det. Det hadde ikke jeg heller trodd at hun var. men hun har visst damekjæreste så jeg går utifra at hun kjenner sin egen legning;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Nei han velger Siren og så velger hun Reidun som annenkjempe og det vinner Reidun sikkert. Har dere sett det vakre hulderhåret til Reidun? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Nei han velger Siren og så velger hun Reidun som annenkjempe og det vinner Reidun sikkert. Har dere sett det vakre hulderhåret til Reidun? Bra hun har håret, det er pokker ikke mye brukendes det som er under. *aldri så lite misunnelig* :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Bra hun har håret, det er pokker ikke mye brukendes det som er under. *aldri så lite misunnelig* :-) Men jeg liker dama jeg. Hun er i hvert fall ærlig og tør å di det. Sånn som Siren har sutra de siste dagene. Og Snorre er sleip. Men Live er real og Mats også. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Men jeg liker dama jeg. Hun er i hvert fall ærlig og tør å di det. Sånn som Siren har sutra de siste dagene. Og Snorre er sleip. Men Live er real og Mats også. Mats er ute ;-) Men søren så like de er. 0 Siter
Sofapus Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Nei han velger Siren og så velger hun Reidun som annenkjempe og det vinner Reidun sikkert. Har dere sett det vakre hulderhåret til Reidun? Håret hennes er faktisk nydelig 0 Siter
Sofapus Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Men jeg liker dama jeg. Hun er i hvert fall ærlig og tør å di det. Sånn som Siren har sutra de siste dagene. Og Snorre er sleip. Men Live er real og Mats også. Reidun er ok, og vet å spille spillet. Det samme sier jeg om Snorre, som jeg tror er en veldig ålreit person irl. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Mats er ute ;-) Men søren så like de er. Ja, til og med føflekkene på kinnet er på samme plass. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Håret hennes er faktisk nydelig Jeg er dødsmisunnelig 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Reidun er ok, og vet å spille spillet. Det samme sier jeg om Snorre, som jeg tror er en veldig ålreit person irl. Det er de som skjønner poenget her. 0 Siter
Gjest charleston Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Helgi! Helt sant! Vi er nære naboer, og nå kjører han rundt i ny, tøff bil. Også har samboeren hans fortalt meg det da.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Helgi! Helt sant! Vi er nære naboer, og nå kjører han rundt i ny, tøff bil. Også har samboeren hans fortalt meg det da.. Dust. Måtte du ødelegge moroa for oss? Nå er det jo ikke noe vits i å se resten. 0 Siter
Gjest charleston Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Dust. Måtte du ødelegge moroa for oss? Nå er det jo ikke noe vits i å se resten. Så ikke åpne et innlegg der det står "vinneren er" davel! Alle oppegående skjønner da at her er det en spoiler (dvs. noen som røper vinneren) Dustehue! 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Så ikke åpne et innlegg der det står "vinneren er" davel! Alle oppegående skjønner da at her er det en spoiler (dvs. noen som røper vinneren) Dustehue! Enig! Herregud, det sto jo som tittel på innlegget! Liten vits i å åpne det da, og iallefall ikke kalle andre for dust! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Så ikke åpne et innlegg der det står "vinneren er" davel! Alle oppegående skjønner da at her er det en spoiler (dvs. noen som røper vinneren) Dustehue! Når man er på 100 nyeste vet man ofte ikke vilken tråd det er når du har forandret overskriften. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Det er rart med det. Reidun er den mest feminine der inne, allikevel er hun lesbisk. Hadde aldri klart å se på henne at hun var lesbisk, hadde jeg ikke visst det. Hvor har du fått vite at hun er lesbisk? NÅ ble jeg nokså nysgjerrig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.