Gå til innhold

Nei, nå må vi snakke litt om Farmen, dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror dere blir førstekjempe i dag? Altså den Snorre velger?

Vedder på det blir Eirik. Snorre er for slu til å holde avtaler uten at det gagner ham..

Hvem vinner hele skiten? Hørt rykter? Vedder for Snorre der og. Selv om jeg heier på Live.

Det ekle kreket Reidun skulle vært på huet og ræva ut i forrige tvekamp, snakk om pillråtten kjerring!!

*engasjert* :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det. Jeg tror han kanskje IKKE velger Eirik jeg... Men hvem han velger? Hmmm. Siren eller Live. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke tror han velger Eirik. I teorien burde han jo gjøre det. Hehe.

Skrevet

Det er rart med det. Reidun er den mest feminine der inne, allikevel er hun lesbisk. Hadde aldri klart å se på henne at hun var lesbisk, hadde jeg ikke visst det.

Angela1365380318
Skrevet

Det er rart med det. Reidun er den mest feminine der inne, allikevel er hun lesbisk. Hadde aldri klart å se på henne at hun var lesbisk, hadde jeg ikke visst det.

Det hadde ikke jeg heller trodd at hun var. men hun har visst damekjæreste så jeg går utifra at hun kjenner sin egen legning;-)

Skrevet

Nei han velger Siren og så velger hun Reidun som annenkjempe og det vinner Reidun sikkert.

Har dere sett det vakre hulderhåret til Reidun?

Skrevet

Nei han velger Siren og så velger hun Reidun som annenkjempe og det vinner Reidun sikkert.

Bra hun har håret, det er pokker ikke mye brukendes det som er under.

*aldri så lite misunnelig* :-)

Skrevet

Bra hun har håret, det er pokker ikke mye brukendes det som er under.

*aldri så lite misunnelig* :-)

Men jeg liker dama jeg. Hun er i hvert fall ærlig og tør å di det. Sånn som Siren har sutra de siste dagene. Og Snorre er sleip. Men Live er real og Mats også.

Skrevet

Men jeg liker dama jeg. Hun er i hvert fall ærlig og tør å di det. Sånn som Siren har sutra de siste dagene. Og Snorre er sleip. Men Live er real og Mats også.

Mats er ute ;-) Men søren så like de er.

Skrevet

Håret hennes er faktisk nydelig :)

Skrevet

Reidun er ok, og vet å spille spillet. Det samme sier jeg om Snorre, som jeg tror er en veldig ålreit person irl.

Skrevet

Mats er ute ;-) Men søren så like de er.

Ja, til og med føflekkene på kinnet er på samme plass.

Skrevet

Håret hennes er faktisk nydelig :)

Jeg er dødsmisunnelig

Skrevet

Reidun er ok, og vet å spille spillet. Det samme sier jeg om Snorre, som jeg tror er en veldig ålreit person irl.

Det er de som skjønner poenget her.

Gjest charleston
Skrevet

Helgi!

Helt sant! Vi er nære naboer, og nå kjører han rundt i ny, tøff bil. Også har samboeren hans fortalt meg det da..

Skrevet

Helgi!

Helt sant! Vi er nære naboer, og nå kjører han rundt i ny, tøff bil. Også har samboeren hans fortalt meg det da..

Dust. Måtte du ødelegge moroa for oss?

Nå er det jo ikke noe vits i å se resten.

Gjest charleston
Skrevet

Dust. Måtte du ødelegge moroa for oss?

Nå er det jo ikke noe vits i å se resten.

Så ikke åpne et innlegg der det står "vinneren er" davel!

Alle oppegående skjønner da at her er det en spoiler (dvs. noen som røper vinneren)

Dustehue!

Gjest fra sine
Skrevet

Alle oppegående skjønner da at her er det en spoiler (dvs. noen som røper vinneren)

Dustehue!

Enig!

Herregud, det sto jo som tittel på innlegget! Liten vits i å åpne det da, og iallefall ikke kalle andre for dust!

Skrevet

Dustehue!

Når man er på 100 nyeste vet man ofte ikke vilken tråd det er når du har forandret overskriften.

Skrevet

Hvor har du fått vite at hun er lesbisk? NÅ ble jeg nokså nysgjerrig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...