Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Hvor har du fått vite at hun er lesbisk? NÅ ble jeg nokså nysgjerrig Hun har jo sagt at hun har kvinnelig samboer og er lesbisk 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hvor har du fått vite at hun er lesbisk? NÅ ble jeg nokså nysgjerrig Hun sa det i en av intervjuene på Farmen, da de fikk brevene. "Æ har en samboer som æ væt at e vældi gla i mæ, og æ e vældi gla i ho også" 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hvem er det som har gjort noe som skal straffes for det, tro? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Helgi! Helt sant! Vi er nære naboer, og nå kjører han rundt i ny, tøff bil. Også har samboeren hans fortalt meg det da.. Premien blir ikke levert ut før finalen blir vist på tv! 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Premien blir ikke levert ut før finalen blir vist på tv! Hehe, nei, det hadde jo vært rart 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Helgi! Helt sant! Vi er nære naboer, og nå kjører han rundt i ny, tøff bil. Også har samboeren hans fortalt meg det da.. Tosk! Helgi er ute av farmen for lengst. 0 Siter
Anki Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Dust. Måtte du ødelegge moroa for oss? Nå er det jo ikke noe vits i å se resten. hehe - du trodde ikke på at Helgi er den som vinner uansett vel? Han er jo gudskjelov ute av Farmen for lengst ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.