Gjest malun Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 F.eks hvor ofte spiser dere ute? To-tre ganger i måneden, sånn cirka. - Drar dere ofte på Kino eller andre ting? Svært sjelden på kino, langt oftere på café/pub med venner/kolleger - Hvor ofte kjøper dere klær (kjøper dere dyre klær) Jeg tar noen raid på H&M fra tid til annen - mange klær til en billig penge. Basisplagg o.l kjøper jeg i dyrere butikker når det trengs. - Har dere barn og hvor mye går til dem i løpet av en uke eller mnd? Vi arver veldig mye, kjøper noen strømper her og noen vintersko der, blir ikke så mye. - Har dere mye dere betaler ned på i måneden? (vanlige regninger som hus, bil, strøm osv. Er det andre ting enn dette?) Jeg trekker 7000 i mnd til regningskontoen, mannen trekker 9000. Det går til huslån, billån, strøm og forsikring. Andre faste utgifter betales rett fra lønnskonto (som feks telefon, kontaktlinser, busskort o.l). - Hvor mye bruker dere på mat og husholdningsting? Det varierer noe helt vanvittig. - Hvor mye bruker dere på bensin? Tja...bruker bilen lite. - Kjøper dere blader, aviser eller andre ting? Abonnerer på lokalavis, Pondus og Foredre & Barn, kjøper andre aviser i helgene, Dagens Næringsliv via mannens jobb, kjøper av og til Henne/KK el.l - og massevis av tegneserier. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 F.eks hvor ofte spiser dere ute? To-tre ganger i måneden, sånn cirka. - Drar dere ofte på Kino eller andre ting? Svært sjelden på kino, langt oftere på café/pub med venner/kolleger - Hvor ofte kjøper dere klær (kjøper dere dyre klær) Jeg tar noen raid på H&M fra tid til annen - mange klær til en billig penge. Basisplagg o.l kjøper jeg i dyrere butikker når det trengs. - Har dere barn og hvor mye går til dem i løpet av en uke eller mnd? Vi arver veldig mye, kjøper noen strømper her og noen vintersko der, blir ikke så mye. - Har dere mye dere betaler ned på i måneden? (vanlige regninger som hus, bil, strøm osv. Er det andre ting enn dette?) Jeg trekker 7000 i mnd til regningskontoen, mannen trekker 9000. Det går til huslån, billån, strøm og forsikring. Andre faste utgifter betales rett fra lønnskonto (som feks telefon, kontaktlinser, busskort o.l). - Hvor mye bruker dere på mat og husholdningsting? Det varierer noe helt vanvittig. - Hvor mye bruker dere på bensin? Tja...bruker bilen lite. - Kjøper dere blader, aviser eller andre ting? Abonnerer på lokalavis, Pondus og Foredre & Barn, kjøper andre aviser i helgene, Dagens Næringsliv via mannens jobb, kjøper av og til Henne/KK el.l - og massevis av tegneserier. Glemte selvsagt barnehageutgifter. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Vet ikke, vet ikke, vet ikke. Jotakk, her skal det også lages budsjett Jeg lagde budsjett over alle utgifter i flere år mens jeg var gift. Etter skilsmissen var jeg blitt så lei av det at jeg sluttet med det. Kanskje jeg skulle begynne med det igjen.......hm...ingen dårlig ide. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.