Gå til innhold

Hva bruker dere penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks hvor ofte spiser dere ute?

To-tre ganger i måneden, sånn cirka.

- Drar dere ofte på Kino eller andre ting?

Svært sjelden på kino, langt oftere på café/pub med venner/kolleger

- Hvor ofte kjøper dere klær (kjøper dere dyre klær)

Jeg tar noen raid på H&M fra tid til annen - mange klær til en billig penge. Basisplagg o.l kjøper jeg i dyrere butikker når det trengs.

- Har dere barn og hvor mye går til dem i løpet av en uke eller mnd?

Vi arver veldig mye, kjøper noen strømper her og noen vintersko der, blir ikke så mye.

- Har dere mye dere betaler ned på i måneden? (vanlige regninger som hus, bil, strøm osv. Er det andre ting enn dette?)

Jeg trekker 7000 i mnd til regningskontoen, mannen trekker 9000. Det går til huslån, billån, strøm og forsikring.

Andre faste utgifter betales rett fra lønnskonto (som feks telefon, kontaktlinser, busskort o.l).

- Hvor mye bruker dere på mat og husholdningsting?

Det varierer noe helt vanvittig.

- Hvor mye bruker dere på bensin?

Tja...bruker bilen lite.

- Kjøper dere blader, aviser eller andre ting?

Abonnerer på lokalavis, Pondus og Foredre & Barn, kjøper andre aviser i helgene, Dagens Næringsliv via mannens jobb, kjøper av og til Henne/KK el.l - og massevis av tegneserier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

F.eks hvor ofte spiser dere ute?

To-tre ganger i måneden, sånn cirka.

- Drar dere ofte på Kino eller andre ting?

Svært sjelden på kino, langt oftere på café/pub med venner/kolleger

- Hvor ofte kjøper dere klær (kjøper dere dyre klær)

Jeg tar noen raid på H&M fra tid til annen - mange klær til en billig penge. Basisplagg o.l kjøper jeg i dyrere butikker når det trengs.

- Har dere barn og hvor mye går til dem i løpet av en uke eller mnd?

Vi arver veldig mye, kjøper noen strømper her og noen vintersko der, blir ikke så mye.

- Har dere mye dere betaler ned på i måneden? (vanlige regninger som hus, bil, strøm osv. Er det andre ting enn dette?)

Jeg trekker 7000 i mnd til regningskontoen, mannen trekker 9000. Det går til huslån, billån, strøm og forsikring.

Andre faste utgifter betales rett fra lønnskonto (som feks telefon, kontaktlinser, busskort o.l).

- Hvor mye bruker dere på mat og husholdningsting?

Det varierer noe helt vanvittig.

- Hvor mye bruker dere på bensin?

Tja...bruker bilen lite.

- Kjøper dere blader, aviser eller andre ting?

Abonnerer på lokalavis, Pondus og Foredre & Barn, kjøper andre aviser i helgene, Dagens Næringsliv via mannens jobb, kjøper av og til Henne/KK el.l - og massevis av tegneserier.

Glemte selvsagt barnehageutgifter.

Skrevet

Vet ikke, vet ikke, vet ikke.

Jotakk, her skal det også lages budsjett :)

Jeg lagde budsjett over alle utgifter i flere år mens jeg var gift. Etter skilsmissen var jeg blitt så lei av det at jeg sluttet med det. Kanskje jeg skulle begynne med det igjen.......hm...ingen dårlig ide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...