Gjest nesten grønn Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kopiere mine Favoritter over på en cd. Jeg skal skifte maskin i morgen og vil gjerne overføre disse. Jeg leste et sted at jeg skulle trykke på Fil, finne Mine Favoritter og så kopiere. Men jeg finner ikke Mine Favoritter når jeg trykker på Fil (kanskje er det et annet sted jeg skal trykke Fil?) Jeg kan heller ikke se noen mappe som heter Mine Favoritter når jeg bruker Windows Utforsker. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Mappen med favoritter ligger på litt ulikt sted, avhengig av versjon og oppsett. Men om det er profiler/brukere på maskinen, så kan du se under C:\WINDOWS\Profiles\DittBrukerNavn\Favorites eller tilsvarende. Lykke til! 0 Siter
Gemini Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Mappen med favoritter ligger på litt ulikt sted, avhengig av versjon og oppsett. Men om det er profiler/brukere på maskinen, så kan du se under C:\WINDOWS\Profiles\DittBrukerNavn\Favorites eller tilsvarende. Lykke til! PS: Dette finner du under Windows Utforsker. 0 Siter
Gjest nesten grønn Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Mappen med favoritter ligger på litt ulikt sted, avhengig av versjon og oppsett. Men om det er profiler/brukere på maskinen, så kan du se under C:\WINDOWS\Profiles\DittBrukerNavn\Favorites eller tilsvarende. Lykke til! Jeg fant den! 0 Siter
petter smart Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Du blander litt her. Det er mulig å kopiere de fra mine favoritter i utforsker. Men det enkleste er å gå på fil - importer/eksporter - velg å eksportere favoritter. Så lagrer du dette til en fil hvor du vil. Denne vil hete bookmark.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.