Gå til innhold

TV-kabelen min funker ikke!

Anbefalte innlegg

Åh jeg er så forbanna. Jeg må være den største tv-slaven på jord, og i dag fungerer ikke kabelen (har gjort en liten test og funnet ut at feilen ligger i kabelen og ikke i tv'en)!

Det kommer bilde og lyd i 2-5 sekunder, så forsvinner det i alt fra 10 sek til flere minutter før det kommer tilbake en liten stund for så å forsvinne. Jeg blir helt gal! Det har bare vært sånn i dag (de siste 3-4 timene). Det ble bra i faktisk nærmere 3 kvarter en stund (så jeg fikk sett hele hotell cæsar, jippi). Men nå oppfører den seg teit igjen. Argh, og jeg som hadde gledet meg til å se Titanic i kveld.

Noen som vet hva som kan være årsak? Evt hva jeg kan gjøre? Eller er det bare å vente og håpe det blir bedre? Bor i studentby, så tenkte å sjekke med Kundeservice senteret i morgen, for å se om det er flere her som har det sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163025-tv-kabelen-min-funker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å banke i tv-en? Med knyttet neve.

Pleier å hjelpe her i gården.

Men problemet er ikke tv'en. Bruker jeg noe annet som kabel (f.eks. ledningen til en lampe) så funket det. Bare at da fikk jeg kun inn nrk1, nrk2 og _veldig_ dårlig tvnorge. Tv'en er forsåvidt helt ny (to uker eller no). men kabelen er det feil med. prøvde å slå nå ;) men det hjalp ikke. takk for svar likevel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...