rs-6 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eg har kjøpt et kosttilskud som heiter Pyru Burn,nede på boksen står det at personer med høyt blodtrykk skal ikkje bruke dette.Det er SYNEPHRINE som er i PyruBurn som ikkje er so bra for dei som har høkt blodtryk har eg hørt (eg bruker COZAAR COMP OG AMLODIPIN GEA,EG ER 35 ÅR) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 -rs-6 Synephrine er sansynligvis et efedrinliknende stoff som nettopp i endel slike kosttilskudd er en av de aktive substansene. Det er tilsatt med den tanke at det skal øke stoffskiftet, men samtidig i store doser øker det blodtrykket. Det kan også virke inn på hjerterytmen og virke negativt inn på blodcirkulasjonen. Jeg tror ikke dette er noe for deg,eller for den saks skyld, noen i det hele tatt. Sats heller på en bedre ballanse mellom inntak og forbrenning av kalorier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.