Gjest emule og kazaa også Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Flere som ikke får logget på hotmail og msn? Emule(fildelingsagent) vil heller ikke fungere.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg er logget på jeg og det ser jeg at andre er også 0 Siter
petter smart Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fungerer ikke internett i det hele tatt? 0 Siter
Gjest emule og kazaa også Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fungerer ikke internett i det hele tatt? Jo, internett fungerer som det skal. Men ikke hotmail, msn osv. 0 Siter
petter smart Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jo, internett fungerer som det skal. Men ikke hotmail, msn osv. Har du endret på noen sikkerhetsinnstillinger i internet explorer? Installert ny brannmur, oppdatert virusprogram eller windows? 0 Siter
Gjest emule og kazza også Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Har du endret på noen sikkerhetsinnstillinger i internet explorer? Installert ny brannmur, oppdatert virusprogram eller windows? Ikke endret noe. Men det viruspogrammet og slikt oppdaters automatisk. Og SP2 er jo ei stund siden jeg lastet ned da. F.eks på start.no får jeg sjekket mailen min derimot. Prøvde legge ned brannmuren ei stund, men det gjorde ingen forskjell. 0 Siter
petter smart Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Ikke endret noe. Men det viruspogrammet og slikt oppdaters automatisk. Og SP2 er jo ei stund siden jeg lastet ned da. F.eks på start.no får jeg sjekket mailen min derimot. Prøvde legge ned brannmuren ei stund, men det gjorde ingen forskjell. Fungerte alt etter at du installerte SP2? Det har jo en innebygd brannmur og jeg ville anbefalt deg å slå av denne. Den blokkerer sannsynligvis emule. Men hotmail burde fungert bra. 0 Siter
Gjest emule og kazza også Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fungerte alt etter at du installerte SP2? Det har jo en innebygd brannmur og jeg ville anbefalt deg å slå av denne. Den blokkerer sannsynligvis emule. Men hotmail burde fungert bra. Ja, alt har fungert helt fint til for 2 dager siden. Jeg vil ha brannmuren oppe, det fngerte jo fint før. Husker jeg ikke feil, så er det fylt inn slik at emule skal være ordnet slik at den får passere gjennom brannmuren. Men må si jeg ikke er så flink på det der. 0 Siter
petter smart Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Ja, alt har fungert helt fint til for 2 dager siden. Jeg vil ha brannmuren oppe, det fngerte jo fint før. Husker jeg ikke feil, så er det fylt inn slik at emule skal være ordnet slik at den får passere gjennom brannmuren. Men må si jeg ikke er så flink på det der. Det jeg mener er at SP2 installerer en brannmur i tillegg til den du selv har installert. Dette har skapt store problemer for svært mange som bruker ulike P2P nettverk. Prøv å fjerne denne/slå den av. Kan jo være internettleverandøren din som setter begrensninger på portene emule bruker, du kan jo ringe og høre. 0 Siter
Gjest emule og kazaa også Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Det jeg mener er at SP2 installerer en brannmur i tillegg til den du selv har installert. Dette har skapt store problemer for svært mange som bruker ulike P2P nettverk. Prøv å fjerne denne/slå den av. Kan jo være internettleverandøren din som setter begrensninger på portene emule bruker, du kan jo ringe og høre. Så den nye windowsbrannmuren er i tillegg til den jeg allerede har? Ser på nettverkstilkoblingen og der er det en brannmur,som har satt opp, så er det jo også en windowsbrannmur. Slo av windowsbrannmuren, men gjorde ingen forskjell. Dessuten har jeg satt opp blant annet eMule som unntak i fra før, rart det plutselig skulle slutte fungere nå. 0 Siter
Gjest emule og kazaa også Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Det jeg mener er at SP2 installerer en brannmur i tillegg til den du selv har installert. Dette har skapt store problemer for svært mange som bruker ulike P2P nettverk. Prøv å fjerne denne/slå den av. Kan jo være internettleverandøren din som setter begrensninger på portene emule bruker, du kan jo ringe og høre. Glem det siste svaret, det er samme brannmur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.