Gå til innhold

problemer med hotmail og msn

Anbefalte innlegg

Gjest emule og kazaa også
Skrevet

Flere som ikke får logget på hotmail og msn?

Emule(fildelingsagent) vil heller ikke fungere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er logget på jeg og det ser jeg at andre er også

Skrevet

Fungerer ikke internett i det hele tatt?

Jo, internett fungerer som det skal. Men ikke hotmail, msn osv.

Skrevet

Jo, internett fungerer som det skal. Men ikke hotmail, msn osv.

Har du endret på noen sikkerhetsinnstillinger i internet explorer? Installert ny brannmur, oppdatert virusprogram eller windows?

Gjest emule og kazza også
Skrevet

Har du endret på noen sikkerhetsinnstillinger i internet explorer? Installert ny brannmur, oppdatert virusprogram eller windows?

Ikke endret noe. Men det viruspogrammet og slikt oppdaters automatisk. Og SP2 er jo ei stund siden jeg lastet ned da. F.eks på start.no får jeg sjekket mailen min derimot. Prøvde legge ned brannmuren ei stund, men det gjorde ingen forskjell.

Skrevet

Ikke endret noe. Men det viruspogrammet og slikt oppdaters automatisk. Og SP2 er jo ei stund siden jeg lastet ned da. F.eks på start.no får jeg sjekket mailen min derimot. Prøvde legge ned brannmuren ei stund, men det gjorde ingen forskjell.

Fungerte alt etter at du installerte SP2? Det har jo en innebygd brannmur og jeg ville anbefalt deg å slå av denne. Den blokkerer sannsynligvis emule. Men hotmail burde fungert bra.

Gjest emule og kazza også
Skrevet

Fungerte alt etter at du installerte SP2? Det har jo en innebygd brannmur og jeg ville anbefalt deg å slå av denne. Den blokkerer sannsynligvis emule. Men hotmail burde fungert bra.

Ja, alt har fungert helt fint til for 2 dager siden. Jeg vil ha brannmuren oppe, det fngerte jo fint før.

Husker jeg ikke feil, så er det fylt inn slik at emule skal være ordnet slik at den får passere gjennom brannmuren. Men må si jeg ikke er så flink på det der.

Skrevet

Ja, alt har fungert helt fint til for 2 dager siden. Jeg vil ha brannmuren oppe, det fngerte jo fint før.

Husker jeg ikke feil, så er det fylt inn slik at emule skal være ordnet slik at den får passere gjennom brannmuren. Men må si jeg ikke er så flink på det der.

Det jeg mener er at SP2 installerer en brannmur i tillegg til den du selv har installert. Dette har skapt store problemer for svært mange som bruker ulike P2P nettverk. Prøv å fjerne denne/slå den av.

Kan jo være internettleverandøren din som setter begrensninger på portene emule bruker, du kan jo ringe og høre.

Skrevet

Det jeg mener er at SP2 installerer en brannmur i tillegg til den du selv har installert. Dette har skapt store problemer for svært mange som bruker ulike P2P nettverk. Prøv å fjerne denne/slå den av.

Kan jo være internettleverandøren din som setter begrensninger på portene emule bruker, du kan jo ringe og høre.

Så den nye windowsbrannmuren er i tillegg til den jeg allerede har?

Ser på nettverkstilkoblingen og der er det en brannmur,som har satt opp, så er det jo også en windowsbrannmur.

Slo av windowsbrannmuren, men gjorde ingen forskjell. Dessuten har jeg satt opp blant annet eMule som unntak i fra før, rart det plutselig skulle slutte fungere nå.

Skrevet

Glem det siste svaret, det er samme brannmur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...