Gå til innhold

Bare lurte på......

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er opprinnelige et negerbarn fra Afrika, men er på mange måter født og oppvokst i Odalen.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snx

9

• Niobe

8

• @bbbb

5

• Lucretia

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fra et sted hvor vi rrrruller på rrrrene, men lengter tilbake til skarre-land. *Sukk*. Ikke umulig at jeg gjør bergenser av meg igjen, nei! :o)

Skrevet

Jeg er opprinnelige et negerbarn fra Afrika, men er på mange måter født og oppvokst i Odalen.

Hehe!

Skrevet

Hva herkomst angår, er jeg en relativt vellykket blanding.

Men jeg klorer meg trassig fast i Nordnorge et sted!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Fra et sted hvor vi rrrruller på rrrrene, men lengter tilbake til skarre-land. *Sukk*. Ikke umulig at jeg gjør bergenser av meg igjen, nei! :o)

i bergen Surkler dere på r'ene!

;)

Skrevet

i bergen Surkler dere på r'ene!

;)

Fullt mulig det:-). Jeg surkler/skarrer ikke. Er ikke bergenser, men liker Bergen og bergensere. Uansett hva de fra Østlandet måtte mene...;-)

:o)

Skrevet

Fullt mulig det:-). Jeg surkler/skarrer ikke. Er ikke bergenser, men liker Bergen og bergensere. Uansett hva de fra Østlandet måtte mene...;-)

:o)

bergen er koselig og pen. synd med alt regnet!

Skrevet

bergen er koselig og pen. synd med alt regnet!

DET har rett i, men jeg er født med sydvest og støvler, så det går greit:-) Nordvestlandet er nemlig ikke så mye bedre...

Skrevet

DET har rett i, men jeg er født med sydvest og støvler, så det går greit:-) Nordvestlandet er nemlig ikke så mye bedre...

nei der er det litt av et vær. Men utrolig flott landskap, og fine sterke mennekser

Gjest tottlå
Skrevet

Oppvokst i Sandnes/Figgjo. Nå bor jeg på Bryne!

Jeg bor også på jæren!!!Like utenfor Bryne

Skrevet

Jeg har slekt på Bryne. Koselig plass, det :)

Skrevet

Hmmm...

*lurer fælt nå*

Kjenner jeg deg tro!?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...