Gjest tottlå Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Alt SØR for Skjævelandsbrua er best!! hehe NETOPP!!! Alt nord for skjæveland er bortkastet å bruke tid på!!! 0 Siter
Niobe Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 NETOPP!!! Alt nord for skjæveland er bortkastet å bruke tid på!!! Hehe, rare folk. 0 Siter
snx Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hehe, rare folk. Viking supportere har en tendens til å kalle andre det!! 0 Siter
Niobe Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Viking supportere har en tendens til å kalle andre det!! Bare så det er sagt, fotball bryr meg midt i ..., jeg har aldri vært på Viking stadion, men jeg KAN bare ikke støtte opp om folk som tror at Bryne er en by og den slags. Som sagt, jeg har slekt på Bryne, Orre og det som verre er, jeg VET hva jeg snakker om! RARE folk! 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har slekt i Levanger! Stor sjans for at jeg vet hvem det er, da 0 Siter
snx Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Bare så det er sagt, fotball bryr meg midt i ..., jeg har aldri vært på Viking stadion, men jeg KAN bare ikke støtte opp om folk som tror at Bryne er en by og den slags. Som sagt, jeg har slekt på Bryne, Orre og det som verre er, jeg VET hva jeg snakker om! RARE folk! "men jeg KAN bare ikke støtte opp om folk som tror at Bryne er en by og den slags" Vel, for din informasjon, så ER Bryne en by!! 0 Siter
Niobe Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 "men jeg KAN bare ikke støtte opp om folk som tror at Bryne er en by og den slags" Vel, for din informasjon, så ER Bryne en by!! Yeah, keep telling it to yourself! Trøste-bytittel! 0 Siter
@bbbb Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Kommer fra levanger, har bodd i bergen (grøss), har nå flyttet til trondheim. Næ, men hva er så gale med Bergen, da..? At det regner? Er jo en superkoselig by!) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Næ, men hva er så gale med Bergen, da..? At det regner? Er jo en superkoselig by!) Bergensere!!! 0 Siter
@bbbb Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Bergensere!!! He, he, liker bergensere grrråååådig godt, jeg!;o) Vel, ikke alle da... Dessuten kryr det jo av andre "folkeslag" der også:-) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 He, he, liker bergensere grrråååådig godt, jeg!;o) Vel, ikke alle da... Dessuten kryr det jo av andre "folkeslag" der også:-) Ja, det var mange hyggelige andre der og noen hyggelige bergensere, da. Men jeg tør påstå at bergensere i gjennomsnitt er en del mer ovenpå og arrogante enn resten av befolkningen... kanskje med unntak av en del blærumer... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Oj, såååååå mange fra rogaland!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.