Gå til innhold

Tjukkholmen

Anbefalte innlegg

Gjest janteloven
Skrevet

Så stygt det er å se på misunnelse! For en jantelov vi har i dette landet! Jeg syns han var kjempeflink han som syklet helt fra Bergen, jeg! Men jammen blir de misunnelige istedenfor å glede seg med ham! Fysjameg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg der, misunnelse er ikke bra, Men, jeg er også litt lei av at Kenneth fra Bergen (han som syklet) hele tiden skal vise seg fram. Hvis du har fulgt med på programmet vil du sikkert ha lagt merke til det. Han sier hele tiden at han ikke er der for å gå ned i vekt, og skryter veldig av at han er i så god fysisk form. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor han er med på programmet. I tillegg synes jeg det er litt unødvendig når det åpenbart er andre med på det programmet som ikke er i så god fysisk form.

Skrevet

Jeg er enig med deg der, misunnelse er ikke bra, Men, jeg er også litt lei av at Kenneth fra Bergen (han som syklet) hele tiden skal vise seg fram. Hvis du har fulgt med på programmet vil du sikkert ha lagt merke til det. Han sier hele tiden at han ikke er der for å gå ned i vekt, og skryter veldig av at han er i så god fysisk form. Da skjønner jeg ikke helt hvorfor han er med på programmet. I tillegg synes jeg det er litt unødvendig når det åpenbart er andre med på det programmet som ikke er i så god fysisk form.

Helt enig med Mary Poppins. Han er en skrytepave. Greit nok at det er godt gjort å sykle Bergen-Tjukkholmen, men behøver ikke gjøre SÅ stort nummer ut av det.

Ikke første gang han stikker hodet fram heller. Er nok ikke så lett for de andre deltagerne dette.

Fint program forresten, men ikveld er det også et fint program, jakten på kjærligheten...! Blir spennende.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Søren. Glemte det i går jeg! Gikk alle sammen ned da?

Jeg tror egentlig den gode Kari Jacqueson ikke helt forstår overvektige personer og de som har dårlig fysisk form. Slikt må nok oppleves for å skjønnes. Alt er så enkelt for Kari.Det er bare å....

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns Kenneth var kjempeflink som syklet. Men han er jo Bergenser :) og det hører man lang vei. Han vil jo ikke ta imot gode råd fra noen.

Greit at han er der for en livsstilsendring, men målet med programmet er vel allikevel at de skal gå nedover i vekt.

Skrevet

Jeg tror egentlig den gode Kari Jacqueson ikke helt forstår overvektige personer og de som har dårlig fysisk form. Slikt må nok oppleves for å skjønnes. Alt er så enkelt for Kari.Det er bare å....

"Jeg tror egentlig den gode Kari Jacqueson ikke helt forstår overvektige personer og de som har dårlig fysisk form"

Det er jo ikke akkurat overskudd av intelligens som er tingen med den dama der, da.

"............................"

Skrevet

Alle gikk ned i vekt bortsett fra Kenneth, men ikke kjempemye, for de hadde hatt en del utskeielser. Kenneth hadde spist havrekjeks med brunost hver time de dagene han syklet. Kanskje all mosjonen gjør at han går ned neste gang. Hun eldste dama kunne ikke møte denne gang.

Skrevet

Jeg skjønner godt at de andre blir irritert på Kenneth som hele tiden skal stikke seg frem og være best.

Det virker veldig demotiverende på en som kanskje har vært flink og trimmet 2 timer hver dag (for første gang i sitt liv) å få en som Kenneth dit som likegodt sykler Bergen-Oslo. De andres iherdige innsats blekner jo totalt.

Huff jeg er sikkert veldig ond, men jeg godtet meg når han ikke hadde gått ned i vekt.... og alle kunne se på ansiktet hans at han var skuffet. Hvorfor forsøker han da å lyge og si at han ikke bryr seg om vekta??

Jeg har lurt litt på hvorfor han er der siden han mener at han ikke har vektproblemer i det hele tatt og kun er der for å endre livsstil.

Trodde hele konseptet var å samle noen overvektige som skal gå ned i vekt!

Skrevet

Det morsomme er at man før programmet skulle gå - i noen dager fikk høre: Han sykler HELT fra Bergen til Tjukkholmen - som om folk vet hvor Tjukkholmen er....hehe

Hvor er det? :)

Skrevet

Jeg skjønner godt at de andre blir irritert på Kenneth som hele tiden skal stikke seg frem og være best.

Det virker veldig demotiverende på en som kanskje har vært flink og trimmet 2 timer hver dag (for første gang i sitt liv) å få en som Kenneth dit som likegodt sykler Bergen-Oslo. De andres iherdige innsats blekner jo totalt.

Huff jeg er sikkert veldig ond, men jeg godtet meg når han ikke hadde gått ned i vekt.... og alle kunne se på ansiktet hans at han var skuffet. Hvorfor forsøker han da å lyge og si at han ikke bryr seg om vekta??

Jeg har lurt litt på hvorfor han er der siden han mener at han ikke har vektproblemer i det hele tatt og kun er der for å endre livsstil.

Trodde hele konseptet var å samle noen overvektige som skal gå ned i vekt!

Ja, han tar jo egentlig plassen til en som vil gå ned i vekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...