Gå til innhold

Hvem bør vinne Farmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sikkert en av de som vinner ja, men at de _bør_ vinne er jeg ikke enig i.

Skrevet

Håper da virkelig ikke at Reidun vinner!!! Først tapte hun en konkurranse og ble sendt ut, for så å komme tilbake igjen. Dessuten er dama ikke utstyrt med særlig mye empati. Hun er også veldig bråkjekk og tøff. Personlig tror jeg nok ikke hun er så tøff innerst inne...

Tipper sleipe Snorre vinner, men heier på Live!!!

Skrevet

Den som _bør_ vinne er Live. Men tror nok dessverre det er Snorre som går av med seieren.

Håper i allefall ikke Reidun vinner. Hun liker jeg absolutt _ikke_

Skrevet

Håper da virkelig ikke at Reidun vinner!!! Først tapte hun en konkurranse og ble sendt ut, for så å komme tilbake igjen. Dessuten er dama ikke utstyrt med særlig mye empati. Hun er også veldig bråkjekk og tøff. Personlig tror jeg nok ikke hun er så tøff innerst inne...

Snorre har skjønt hvordan spillet skal spilles. Kjenner en som er bekjent av ham, og han er visstnok en HELT annen person i virkeligheten.

Kommer ikke langt i dette spillet uten å bli "skitten på hendene" tror jeg.

Skrevet

Den som _bør_ vinne er Live. Men tror nok dessverre det er Snorre som går av med seieren.

Håper i allefall ikke Reidun vinner. Hun liker jeg absolutt _ikke_

Er det ingen som har tenkt tanken på at Live har spilt fra dag 1 også da?

Live har gjort mye stygt hun og

Reidun er kul!

Skrevet

Live eller Siren bør vinne.

Tenker Siren sender Reidun hjem nok en gang.

Vinner Snorre,er det siste gang jeg ser farmen!

Skrevet

Har ikke fulgt noe med på Farmen, før den siste uka. Hvorfor i all verden kom Reidun inn igjen, etter at hun ble sendt ut?

Skrevet

Har ikke fulgt noe med på Farmen, før den siste uka. Hvorfor i all verden kom Reidun inn igjen, etter at hun ble sendt ut?

Fordi Barbro trakk seg

Gjest tv-tittern
Skrevet

Det spørs hvem det er som har jukset igjen nå da ..... om det er Snorre?? Skal bli spennende å se på fredagen.

Min favoritt er Live, deretter Siren, absolutt IKKE Reidun. Snorre var tidligere min favoritt, men han har tapt seg.

SÅ sur hun blei igjen igår da hun blei valgt som andrekjempe .....

Skrevet

Barbor gikk ut frivillig pga den vonde foten. De måtte ha en som tok Barbros plass og de gjenværende fikk velge den de ville ha tilbake. Mellom mange onder valgte de Reidun ;o)

Skrevet

Snorre har skjønt hvordan spillet skal spilles. Kjenner en som er bekjent av ham, og han er visstnok en HELT annen person i virkeligheten.

Det har du sikkert rett i... Jeg hadde garantert aldri kunnet vinne noe sånt. Til det er jeg nok altfor opptatt av hva andre føler...

Jeg tipper også at Snorre i RL egentlig er en kjernekar. Han glimter til innimellom ;o)

Skrevet

Barbor gikk ut frivillig pga den vonde foten. De måtte ha en som tok Barbros plass og de gjenværende fikk velge den de ville ha tilbake. Mellom mange onder valgte de Reidun ;o)

.

Gjest Big Mac
Skrevet

Samtidig sier det noe om hvilke verdier man har, og hvor langt man er villig til å gå for å vinne....

Skrevet

Nå er det jo en som må forlate Farmen igjen da,så jeg lurer på om det kan være Snorre, for han tok jo noen penger i egen lomme da han var på markedet.Da sa han til de andre at varene hadde kostet mer enn de egentlig gjorde......

Skrevet

Det blir nok Snorre som vinner, tror jeg.

Men jeg vil at Live skal vinne.

Syns Snorre spiller for sleipt, selv om han sikkert er en ok fyr i virkeligheten. Likte ham i de første episodene, da mafiagjengen skulle ut.

Reidun tåler jeg ikke, snakk om å være utålelig og uempatisk overfor de andre! Skikkelig baktaler og drittkjerring, selv om hun spiller sååå grei, atte innimellom.

Derfor håper jeg Siren vinner over Reidun, selv om jeg ikke vil at Siren skal gå av med seieren. Til det er hun for kranglete og sippete bare for å være grinete, liksom.

Eirik hadde vært en bra kandidat til å vinne, men jeg tviler på at det skjer, i og med at han kom så sent inn.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det ingen som har tenkt tanken på at Live har spilt fra dag 1 også da?

Live har gjort mye stygt hun og

Reidun er kul!

Hva er det Live har gjort galt da?

Skrevet

Det er akkurat de to jeg ikke håper på.

Snorre er kynisk og har utnyttet jentene etter tur.

Reidun har, som andre her skriver, total mangel på empati, og virker rett og slett ikke helt god.

Live bør kanskje vinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...