Gå til innhold

Dere proffe mobilbrukere....

Anbefalte innlegg

... jeg har regnet og summert på kryss og tvers av et års mobilforbruk med tanke på evt skifte av abonnement.

Enkelte tall er direkte perverse i mine øyne, uff.

Men hva sier dere trendsettere på mobilfronten om et gjennomsnittlig månedsforbruk av sms på ca 290?

Og hva med ringetid på ca 190 minutter i måneden?

Ringetiden er vel ikke all verden. Men går det an å taste så mange sms, jeg gremmes over nærkontakten med en indre fjortis her... Eller?

Kjære dolere, jeg ønsker deres vurdering av det kvantitative nivået på sms og ringetid. Kvaliteten må jeg vel ta opp til vurdering helt privat :)

PS:

Jeg har forlengst kvittet meg med fasttelefonen, og _det_ lønte seg noe avsindig, selv om det er litt åndssvakt uten ånkli telefon i huset.

Har for øvrig kikket på Telepriser.no, lagt inn i kalkulatoren der og fått liste over mobiltilbydere som de kaller det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163064-dere-proffe-mobilbrukere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...