Gå til innhold

Kongen av Queens..

Anbefalte innlegg

Skrevet

None som ser på det da? Lurer på hvor lenge de tror at de kan skjule at Carrie er gravid? Hun er til vanlig en meget slank dame, men nå er hun så tydelig gravid at det begynner å bli morsomt!

Til og med mannen min kan jo se det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg sett kongen av queens på lenge, men er det skuespilleren som er gravid, eller rollefiguren?

Skrevet

Nå har ikke jeg sett kongen av queens på lenge, men er det skuespilleren som er gravid, eller rollefiguren?

Skuespilleren! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke har gjort Carries gravid også, det har jo vært snakket om flere ganger at de ønsker seg barn!

Kongen av Queens runder av den fine TV-tirsdagen min...:-)

mvh

Skrevet

Skuespilleren! Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke har gjort Carries gravid også, det har jo vært snakket om flere ganger at de ønsker seg barn!

Kongen av Queens runder av den fine TV-tirsdagen min...:-)

mvh

I Cosby show lot de mor i huset alltid gå og bære på store mapper etc for å skjule magen hennes.

men da skuespiller bak CC i Nanny var gravid ga de jo blanke i det. Det ble ikke skrevet inn noen graviditet på henne i serien, bare et opphold på nervesanatorium i forb med fødselen! ;-)

Skrevet

I Cosby show lot de mor i huset alltid gå og bære på store mapper etc for å skjule magen hennes.

men da skuespiller bak CC i Nanny var gravid ga de jo blanke i det. Det ble ikke skrevet inn noen graviditet på henne i serien, bare et opphold på nervesanatorium i forb med fødselen! ;-)

Kelly i Beverly Hills 90210 ble bare filmet fra puppene og opp ;o) Hun ble også innlagt på sykehus på slutten, med et svært teppe over seg. Sånn kan det gå

Skrevet

Det så jeg for leeeenge siden da det gikk på TV3 for en stund tilbake...

Så på det på tirsdag og og så det tydelig, i hvert fall da hun satt i senga på hotellet.

Hadde vært kjempegøy hvis hun var gravid i serien også ja... Kongen av Queens er jo bare SÅ morsomt da! ; )

hare1365380455
Skrevet

Kelly i Beverly Hills 90210 ble bare filmet fra puppene og opp ;o) Hun ble også innlagt på sykehus på slutten, med et svært teppe over seg. Sånn kan det gå

Husker i Frasier at det viste godt da hun som spiller Daphne var gravid..

Skrevet

Husker i Frasier at det viste godt da hun som spiller Daphne var gravid..

He-he, ja men de hadde da en forklaring: at hun hadde det så godt med Niles at hun spiste hele tiden!

Hun ble da også sendt på "slankefarm", sikkert da fødselen nærmet seg, for hun var jo mye slankere da hun kom tilbake!

hare1365380455
Skrevet

He-he, ja men de hadde da en forklaring: at hun hadde det så godt med Niles at hun spiste hele tiden!

Hun ble da også sendt på "slankefarm", sikkert da fødselen nærmet seg, for hun var jo mye slankere da hun kom tilbake!

Ja:) Husker det..

Skrevet

Haha ja jeg husker de dreiv å snakka om (hun fran og han duden) at det er såå teit i serier der de liksom skal skjule at noen er gravid, og så lar de dem bare gå rundt med ting som "skjuler" magen hele tiden. I mellomtiden fløy CC rundt i bakgrunnen, først med dokumentmappa foran magen, deretter tok hun med seg ei enorm potteplante som "måtte vannes" ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...