Gå til innhold

Skjønner meg ikke på enkelte mennesker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett utenfor stuevinduet, hører jeg skrens rundt svingen, og plutselig et stort smell!

En stakkars liten Polo mot en buss!

Måtte jo stikke ut å sjekke om noen trengte hjelp, men det var heldigvis ingen store personskader.

Men den pur unge sjåføren av personbilen klaget over smerter i nakken.

Det ble fort kø, begge veier, bilen var ikke kjørbar, og en buss tar relativt stor plass..

Da kommer det en type løpende ut av en bil, og begynner å bruke kjeft på denne ungutten!!

Ikke noe spørsmål om han var skadet.

Var skikkelig ufin, og ville at bilen skulle fjernes omgående, for han skulle på jobb!!! Ropte at ungdom aldri skulle fått kjøre bil. Stakkars gutt, han var jo skikkelig skjelven i utgangspumktet, og begynte å gråte. Da skrek denne illsinte fyren "Jæ..la homo"!!

Politiet var varslet, og de sa bilen skulle stå til de kom, for at de skulle ta bilder etc.

Dette hadde ikke denne fyren tid til, nei og begynte å røske og rive i bildøra (som ikke var til å få opp etter kollisjonen)for han skulle flytte bilen. Begynte da å dytte bilen!! Heldigvis kom politiet etter bare noen minutter, og de måtte tvinge denne mannen inn i bilen!

Jeg er helt sjokka over hvordan enkelte kan oppføre seg.

Jeg ble så rasende:-) Tror jeg fikk lira ut av meg noen gloser der, ja, men tror ikke noe nådde inn til denne typa der.

Gutten ble kjørt til sykehus, men det er jo såklart mye viktigere å komme seg på jobb, enn å vise litt omtanke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud... Er det mulig??? For en dust.. sånne folk skulle man nesten ønske kom oppi noe sånt sjøl og ble sittende der alene. Stakkars gutt... Først er han utfor en ulykke, så møter han denne drittsekken...

Du gjorde i hvert fall ditt, og bra er det! ; ) mange som ikke gidder å bry seg i det hele tatt..

Skrevet

Har vært borti noe lignende jeg også.

Det var ei dame i bil som kjørte på en motorsyklist.

Mens motorsykkelføreren lå i grøftkanten nesten uskadd,fikk hun som kjørte bilen kjeft så ørene flagret.

kjeften kom fra bedrevitere som kom til ulykkesplassen etterpå.

Akkurat som om ikke hun hadde det jævlig nok akkurat da!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Håper det går bra med gutten - og håper mannen fikk seg en real advarsel .... (han er sikkert konemishandler...)

Skrevet

Huff det er trasig med sånne verdensmestre som aldri gjør feil selv og rakker ned på andre. Det må jo være rom for å være menneske også, og mennesker gjør feil.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Hørtes ut som en fyr med psykiske problemer han der! Hvis en er på kanten pga et eller annet i livet kan en tilte pga småting. Trist det gikk ut over uskyldige mennesker.

ELLER så var han bare en drittsekk. Psykiske problemer kan ofte fikses, drittsekker er det vel ikke så mye å gjøre med...

Skrevet

Kom rett etter en liten ulykke på Valdresflya for mange år siden. Ikke store skadene på noen av bilene og folka gikk ut av bilene sine. To mindreårige barn i den ene bilen, på ferietur. Den ene blødde neseblod det var det eneste vi kunne se av skader. De begynte å gråte for ble jo redde av hele situasjonen.

Da sa faren deres sint: "Slutt og grine, se heller på bulken i bilen min."

Skrevet

Håper det går bra med gutten - og håper mannen fikk seg en real advarsel .... (han er sikkert konemishandler...)

Que? Og det sa du på hvilket grunnlag?

At fyren oppførte seg som en drittsekk er vel alle enige i,men - hvordan i all verden får du vridd det til at han er konemishandler...? Jaja ...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Que? Og det sa du på hvilket grunnlag?

At fyren oppførte seg som en drittsekk er vel alle enige i,men - hvordan i all verden får du vridd det til at han er konemishandler...? Jaja ...

har levd en stund og har litt erfa, skjønner du :)

Skrevet

Kom rett etter en liten ulykke på Valdresflya for mange år siden. Ikke store skadene på noen av bilene og folka gikk ut av bilene sine. To mindreårige barn i den ene bilen, på ferietur. Den ene blødde neseblod det var det eneste vi kunne se av skader. De begynte å gråte for ble jo redde av hele situasjonen.

Da sa faren deres sint: "Slutt og grine, se heller på bulken i bilen min."

LOL Det gjelder å ha riktig verdisyn her i livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...