Gå til innhold

Hjelp! Kjønnslukt

Anbefalte innlegg

Gjest Pinlig berørt
Skrevet

Jeg har vært borti flere gutter før, noen svært erfarne og aldri fått klager på luken min der nede. Kjæresten min gjennom tre år har aldri vært borti andre jenter en meg. Men ingen av oss har hatt sex med noen andre an hværandre, hverkenn før eller etter at vi traff hværandre.

Han klager litt over at han synest det luker av meg. Jeg er ening at det lukter etter at vi har hatt sex, hvis jeg ikke vasker meg og vi har sex en gang til. Jeg sa det til legen min og han anbefalte en canasten kur, jeg tok pillen inn og smørte på meg krem. Jeg var hos gyenkolog til helsesjekk, sa ingenting om dette (kunne liksom ikke be henne lukte på meg) men alt så bra ut sa hun, og prøvene viste heller ikke noe galt!

I går dusjet jeg, jeg bruker spesialsepe der nede. Vi koset oss i sengen, han slikket meg (han liker best å gjøre det når jeg er ny dusjet, det forstår jeg egentlig også) han tok mer forfra en stund, så skulle han ta meg bakfra og sa " det lukter litt surt her nå" jeg ble skikkelig flau og lei meg og løp ut på badet og vasket meg. Han ble sur for at jeg stakk og ville ikke fortsette når jeg kom tilbake? (skulle jeg bare fortsette etter at han sa jeg luktet!)

Iallefall, hva skal jeg gjøre? Det er riktignok et par år siden en annen gutt var der nede, ting kan ha forandret seg eller de ikke ville si noe for å ødelegge stemningen. Men jeg har en annen teori også, jeg har tatt canasten, vært hos lege og ingenting var galt, kansje jeg lukter normalt, men han ikke vet det siden han ikke har vært i nærheten av andre jenter. Hva tror dere og hva ville dere gjort?

Det er sårende når vi har sex og han sier at jeg lukter. Det gir meg ikke akkurat lyst til å spre bena til han. Men han sier at jeg smaker godt?

Make any sense gutter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det lukter litt sylig/småsurt er normalt.. Det er fordi vi hr en surere Ph-verdi der nede enn andre steder.. Dette er for at bakteriefloraen (som vi skal ha) skal holde seg stabil og sunn.

Sopp lukter ingenting, og kjennetegnes med cottagecheese-lignede utflod (helt hvit) og kløe.

Hvis du har tatt bakterieprøver og legen sier alt er ok, så er det det.. Så lenge du ikke har smerter eller klør eller det svir eller noe sånt da??

Da er det din kjønnslukt, enten han liker det eller ikke...

Da har du kanskje litt sterk lukt da siden dere kjenner det mens dere holder på. Jeg kjenner ikke noe lukt der nede, hvis ejg sniffer på trusa (noe ejg altså ikke pleier å gjøre ;) så lukter det bittelitt syrlig, men da er jeg frisk...

Så er nok ikke noe galt med deg.

Hvis du vasker deg for ofte kan du få sopp eller andre infeksjoner siden du forstyrrer den naturlige bakteriefloraen.. kanskej du burde prøve vivag fra apoteket? Det er stikkpiller som skal holde floraens ph på riktig nivå. Hvis du er litt "sur" kan det hende dette hjelper?

Skjønner godt at du bli såra av kommentarene hans... Snakk om det en gang dere ikke har sex, og forklar han at det er sånn kvinner er..

Eller skan du jo slenge ut at det lukter kukost av han neste gang han drar av seg buksa,.. : )

Gjest Pinlig berørt
Skrevet

At det lukter litt sylig/småsurt er normalt.. Det er fordi vi hr en surere Ph-verdi der nede enn andre steder.. Dette er for at bakteriefloraen (som vi skal ha) skal holde seg stabil og sunn.

Sopp lukter ingenting, og kjennetegnes med cottagecheese-lignede utflod (helt hvit) og kløe.

Hvis du har tatt bakterieprøver og legen sier alt er ok, så er det det.. Så lenge du ikke har smerter eller klør eller det svir eller noe sånt da??

Da er det din kjønnslukt, enten han liker det eller ikke...

Da har du kanskje litt sterk lukt da siden dere kjenner det mens dere holder på. Jeg kjenner ikke noe lukt der nede, hvis ejg sniffer på trusa (noe ejg altså ikke pleier å gjøre ;) så lukter det bittelitt syrlig, men da er jeg frisk...

Så er nok ikke noe galt med deg.

Hvis du vasker deg for ofte kan du få sopp eller andre infeksjoner siden du forstyrrer den naturlige bakteriefloraen.. kanskej du burde prøve vivag fra apoteket? Det er stikkpiller som skal holde floraens ph på riktig nivå. Hvis du er litt "sur" kan det hende dette hjelper?

Skjønner godt at du bli såra av kommentarene hans... Snakk om det en gang dere ikke har sex, og forklar han at det er sånn kvinner er..

Eller skan du jo slenge ut at det lukter kukost av han neste gang han drar av seg buksa,.. : )

Tusen takk for godt og seriøst svar!

Har aldri hørt om vivag før. Dersom det ikke feiler meg noe kan det skade meg da?

Legen sa at canasten gjorde ingenting mot med hvis jeg ikke hadde sopp, noe jeg mest sansylig ikke har.

Jeg dusjer nesten hvær dag og bruker spesialsepe til underlivet nesten hvær gang jeg dusjer. Jeg pleier ikke vaske underlivet ellers, men i går gjor jeg altså det.

Ca en gang hvær dag, er det for ofte/sjeldent tror du?

Skrevet

Har aldri hørt om vivag før. Dersom det ikke feiler meg noe kan det skade meg da?

Legen sa at canasten gjorde ingenting mot med hvis jeg ikke hadde sopp, noe jeg mest sansylig ikke har.

Jeg dusjer nesten hvær dag og bruker spesialsepe til underlivet nesten hvær gang jeg dusjer. Jeg pleier ikke vaske underlivet ellers, men i går gjor jeg altså det.

Vit at vi har forskjellig lukt også der som ellers...

noen plages av kraftig svette, andre av fotlukt osv.

Om du ikke er "syk" på noe vis er det vel mest trolig din lukt din partner kan kjenne.

Å vaske seg en gang om dagen skal være godt nok det. Om en er plaget av mye utflod el. så kan jo en kattevask litt oftere kanskje være greit.

Dog bør vi ikke vaske for mye, ei heller bruke all slags såper for det - som andre sier - forstyrrer surhetsbalansen der nede og dette kan gi infeksjoner, sopp osv.

Jeg selv er en av de nesten luktfrie men jeg kjenner et par jenter som visnok lukter helt ille der nede uansett renhet...så vi er helt klart forskjellige.

Om du har vært og sjekket deg og fått beskjed om at du er frisk og du har en normal god hygiene så ser det altså ut til at evnt. lukt må godtaes.

Uansett så lukter vi alle noe syrlig i en eller annen grad pga. surhetsbalansen der nede.

Du får prate litt med ham og diskutere litt, fryktelig synd at du skal føle deg så ille til mote da, og det vil nok hemme sexlivet ditt også i fremtiden om det får fortsette.

Lykke til.

Hilsen...

Skrevet

En ting som ikke "made sense" var at du hadde vært borti gutter før uten at de klaget på lukten av deg, og så sier du at dere aldri har hatt sex med andre enn hverandre? Vil det si at du lot gutter lukte på deg nedentil uten at dere hadde sex?

Hvis du selv er enig i at det lukter etter at dere har hatt sex så er det tydelig at du lukter sterkt. Kanskje er det slik at når hans sæd kommer i kontakt med din vagina så oppstår denne lukten? Slik at tidligere sexpartnere ikke opplevde det likt.

Det er jo også slik at maten vi spiser setter smak og lukt på våre kjønnsorganer. Spiser du noe som kunne gitt dårlig lukt der nede?

Du bør ikke vaske deg for ofte der nede, selv ikke med intimsåpe. Bruk heller vann for daglig vask.

Det er jo selvfølgelig mulig at han ikke liker lukten av et kvinnekjønn, men jeg tviler litt. Et frisk kvinnekjønn lukter godt, selv om de lukter noe ulikt og graden av lukt er forskjellig.

Gjest Pinlig berørt
Skrevet

En ting som ikke "made sense" var at du hadde vært borti gutter før uten at de klaget på lukten av deg, og så sier du at dere aldri har hatt sex med andre enn hverandre? Vil det si at du lot gutter lukte på deg nedentil uten at dere hadde sex?

Hvis du selv er enig i at det lukter etter at dere har hatt sex så er det tydelig at du lukter sterkt. Kanskje er det slik at når hans sæd kommer i kontakt med din vagina så oppstår denne lukten? Slik at tidligere sexpartnere ikke opplevde det likt.

Det er jo også slik at maten vi spiser setter smak og lukt på våre kjønnsorganer. Spiser du noe som kunne gitt dårlig lukt der nede?

Du bør ikke vaske deg for ofte der nede, selv ikke med intimsåpe. Bruk heller vann for daglig vask.

Det er jo selvfølgelig mulig at han ikke liker lukten av et kvinnekjønn, men jeg tviler litt. Et frisk kvinnekjønn lukter godt, selv om de lukter noe ulikt og graden av lukt er forskjellig.

Jeg har hatt munn sex med andre gutter før han, men han er den eneste som har tatt penisen sin inni meg og kommet inni meg osv. Ble det klarere nå?

Jeg synest det lukter når han har hatt to innsprøytninger inni meg og jeg ikke har vasket meg imellom. Men det er nok ikke meg, men oss som lukter da. Selv kjenner jeg ikke noen lukt når jeg er nyvasket. Han sier jeg smaker godt, men ofte lukter surt. Han har aldri sagt noe på smaken. Hva tror du om dette?

Takk for at du gidder å svare, du er jo mann og forstår deg sikkert bedre på slikt en jeg.

Gjest Blir alenemor...
Skrevet

Hei!

Vivag er IKKE farlig..det er bare bakterier som man trenger i sin bakterieflora nedentil.Så hvis du vil prøve det, så skader det ikke uansett! :) Fåes kjøpt på apoteket uten resept.

Jeg -og de fleste jeg kjenner- vasker seg nedentil daglig..har ikke hørt noe om at det er skadelig.Bruker da underlivssåpe.

Skjønner forøvrig at det er veldig leit når kjæresten din sier sånne ting når dere "koser" dere i sengen. Men det skal lukte litt surt.

Uansett håper jeg du får snakket med kjæresten din og ordnet opp... Lykke til :)

Skrevet

Jeg har hatt munn sex med andre gutter før han, men han er den eneste som har tatt penisen sin inni meg og kommet inni meg osv. Ble det klarere nå?

Jeg synest det lukter når han har hatt to innsprøytninger inni meg og jeg ikke har vasket meg imellom. Men det er nok ikke meg, men oss som lukter da. Selv kjenner jeg ikke noen lukt når jeg er nyvasket. Han sier jeg smaker godt, men ofte lukter surt. Han har aldri sagt noe på smaken. Hva tror du om dette?

Takk for at du gidder å svare, du er jo mann og forstår deg sikkert bedre på slikt en jeg.

Du dro en liten clinton? Munnsex er jo også sex. Men jeg skjønte hva du mente, og skal ikke gjøre meg mer vanskelig :-)

Det kan jo være han som har et problem og at hans sæd inne i deg skaper vond lukt.

Er ikke helt enig med de kvinnene som svarer at det skal lukte/smake litt surt. Jeg har opplevd mange kvinner som lukter/smaker svært lite, og i allefall ikke surt. Mens andre har luktet død og fordervelse, som regel pga ubalanse i bakteriefloraen, men også ellers.

Smak og behag er jo så forskjellig, så kanskje du lukter normalt, men han liker ikke denne lukten.

Gjest pinlig pinlig
Skrevet

Kanksje han bare er klønete og uerfaren. Engang jeg hadde en uerfaren kjæreste, engang i oldtiden, betrodde han meg at 'jeg synes det er litt ekkelt når du blir våt' (dvs. kåt)

Det ville være like dumt om jeg skulle sagt 'synes det er ekkelt du får ståpikk' når jeg ville liggge med ham. Så grønn kan altså noen være. Men dette er som sagt etpar tiår siden, da.

Skrevet

Vaske seg i underlivet hver dag MÅ man.. ellers blir det lukt... De fleste har litt utflod, andre mer.. Har man veldig mye går det greit med fuktig klut eller sånne våtservietter kanskej en gang til om dagen.

Vivag kan ikke gjøre noe skade nei.. Det er bare bra å bruke for å holde bakteriefloraen stabil.. At legen din har sagt at canesten kan du trygt bruke uten sopp synes jeg er litt rart.. Bruker du altfor mye av det, blir man nemlig immun mot det. Og hvis du får sopp siden og skal bruke canesten da kan det være at det ikke virker og du må ta andre medikamenter. Har hatt en del sopp pga. medisinbruk osv. tidligere og reagerte ikke på canesten lenger, og måtte ta difflucan. Heldigvis har jeg vært soppfri noen år nå siden jeg ikke tar medisiner. Så bruken av canesten bør ikke overdrives....

Som sagt så er sopp hvitt og klumpete, lukter ikke. kan svi og klør noe jæ***.

Jeg bruker ikke så i selve underlivet, bare litt foran og bak, men ikke "under" hvis du skjønner... brukte intimsåpe før da jeg sleit med sopp, men gynekologen min (som er spesialist på kvinnesykdommer) så at det er best å vaske seg med bare vann for å ikke surre til bakteriefloraen. Såpa fjerner nemlig de naturlige bakteriene vi skal ha for å være friske. Så jeg bruker aldri såpe der nede, bare vann og lukter aldri. Og har ikke hatt noen form for underlivsproblemer på en del år...

Så kjøp deg vivag og kanskje våtserivetter for intimhygiene hvis du har mye utflod og vask deg en gang om dagen (eller en gang til hvis du har mye utflod) og bruk kun lukent/varmt vann..

Lykke til! ; ) Og ta en oppklarende alvorsprat med kjæresten din.. han virker ganske grønn og hensynsløs på området...

Gjest Pinlig berørt
Skrevet

Kanksje han bare er klønete og uerfaren. Engang jeg hadde en uerfaren kjæreste, engang i oldtiden, betrodde han meg at 'jeg synes det er litt ekkelt når du blir våt' (dvs. kåt)

Det ville være like dumt om jeg skulle sagt 'synes det er ekkelt du får ståpikk' når jeg ville liggge med ham. Så grønn kan altså noen være. Men dette er som sagt etpar tiår siden, da.

LoL der fikk jeg meg en god latter.

Han er ikke akkurat slik, jo våtere jo bedre synest han, helst skal det dryppe av meg hele tiden! (bokstavlig talt) men slik er ikke kroppen min.

Skrevet

LoL der fikk jeg meg en god latter.

Han er ikke akkurat slik, jo våtere jo bedre synest han, helst skal det dryppe av meg hele tiden! (bokstavlig talt) men slik er ikke kroppen min.

Hadde sikkert vært en smule upraktisk :-)

".........................."

Gjest hans lukt
Skrevet

Du sier at det lukter veldig av deg etter at han har innsprøytet sæd i deg. Ja men da er det sannsynligvis sæden det lukter av da! Sæd har jo en ganske spesiell og litt stram lukt (slett ikke alle kvinner som liker den lukten).

Så dette kan du jo svare ham, at det nok er sæden hans som lukter. Ihvertfall lukter den like mye.

Jeg syns forøvrig det er god takt og tone at begge parter dusjer før man har sex (selvsagt ikke alltid da, noen ganger skjer jo ting spontant, men jeg mener før dere legger dere om kvelden).

Jeg pleier å vaske underlivet både morgen og kveld, og bruker da Lactacyd eller annen underlivssåpe med lav pg-verdi.

Skrevet

Du sier at det lukter veldig av deg etter at han har innsprøytet sæd i deg. Ja men da er det sannsynligvis sæden det lukter av da! Sæd har jo en ganske spesiell og litt stram lukt (slett ikke alle kvinner som liker den lukten).

Så dette kan du jo svare ham, at det nok er sæden hans som lukter. Ihvertfall lukter den like mye.

Jeg syns forøvrig det er god takt og tone at begge parter dusjer før man har sex (selvsagt ikke alltid da, noen ganger skjer jo ting spontant, men jeg mener før dere legger dere om kvelden).

Jeg pleier å vaske underlivet både morgen og kveld, og bruker da Lactacyd eller annen underlivssåpe med lav pg-verdi.

Dusjer dere først hver gang dere har sex???

Jeg dusjer hver morgen jeg, skulle jeg dusja hver kveld og (som er fullstendig unødvendig) hadde huden min tørka helt inn...

Hvorfor skal man vaske i hjæl det som er naturlig?? Lukter aldri vondt av meg nedentil, jeg vasker meg en gang om dagen med vann.

hadde blitt helt merkelig for meg hvis vi skulle avbryte koser, ta en dusj, så ha sex...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...