Gå til innhold

Nye regler for førerkortet

Anbefalte innlegg

Gjest holder på
Skrevet

Jeg hadde akkurat begynt på kjøreskolen da de nye reglene kom. Hvis jeg ikke rekker å få lappen før 1. januar, må jeg da følge det nye opplegget og ha 35 obligatoriske timer ++? Er det noe som vet noe om dette. Er student, så jeg har ikke råd til å ta så mange kjøretimer hver måned, og jeg er derfor ikke helt sikker på om jeg rekker det før årsskiftet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg er i samme båt!

Det jeg fikk beskjed om av kjøreskolen, er at jeg må ha tatt noe obligatorisk, dvs oftest glattkjøring, før nyttår, også at jeg må rekke å ta lappen "en eller annen gang" i løpet av 2005

Gjest holder på
Skrevet

Hei, jeg er i samme båt!

Det jeg fikk beskjed om av kjøreskolen, er at jeg må ha tatt noe obligatorisk, dvs oftest glattkjøring, før nyttår, også at jeg må rekke å ta lappen "en eller annen gang" i løpet av 2005

Takk for svar! Det bør jeg vel klare å rekke og ha råd til, forhåpentligvis.

Lykke til:)

Skrevet

jeg holder også på nå. og jeg har fått beskjed om at jeg må være ferdig innen 2005 før jeg evnt må ta trafikalt grunnkursb

Skrevet

Har det kommet regler om at man må ha minst 35 kjøretimer for å ta lappen nå? Steike, jeg er glad jeg har tatt de førerkortene jeg trenger for mange år siden.

"..........................."

Skrevet

Dette er ikke noe problem for deg. De nye reglene gjelder ikke for de som har startet med å ta førerkort før nyttår.

Gjest har nettopp begynt
Skrevet

Har det kommet regler om at man må ha minst 35 kjøretimer for å ta lappen nå? Steike, jeg er glad jeg har tatt de førerkortene jeg trenger for mange år siden.

Man må ha minst 40.

Gjest har nettopp begynt
Skrevet

Takk for svar! Det bør jeg vel klare å rekke og ha råd til, forhåpentligvis.

Lykke til:)

Du er innenfor den gamle ordningen. Jeg begynte nettopp. Så vi er heldige og slipper det, men tror prisene øker fra nyttår.

Skrevet

Man må ha minst 40.

Høres rimelig idiotisk ut, spør du meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...