Gjest holder på Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg hadde akkurat begynt på kjøreskolen da de nye reglene kom. Hvis jeg ikke rekker å få lappen før 1. januar, må jeg da følge det nye opplegget og ha 35 obligatoriske timer ++? Er det noe som vet noe om dette. Er student, så jeg har ikke råd til å ta så mange kjøretimer hver måned, og jeg er derfor ikke helt sikker på om jeg rekker det før årsskiftet. 0 Siter
Gjest Kaboff Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hei, jeg er i samme båt! Det jeg fikk beskjed om av kjøreskolen, er at jeg må ha tatt noe obligatorisk, dvs oftest glattkjøring, før nyttår, også at jeg må rekke å ta lappen "en eller annen gang" i løpet av 2005 0 Siter
Gjest holder på Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hei, jeg er i samme båt! Det jeg fikk beskjed om av kjøreskolen, er at jeg må ha tatt noe obligatorisk, dvs oftest glattkjøring, før nyttår, også at jeg må rekke å ta lappen "en eller annen gang" i løpet av 2005 Takk for svar! Det bør jeg vel klare å rekke og ha råd til, forhåpentligvis. Lykke til:) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 jeg holder også på nå. og jeg har fått beskjed om at jeg må være ferdig innen 2005 før jeg evnt må ta trafikalt grunnkursb 0 Siter
Prozak Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Har det kommet regler om at man må ha minst 35 kjøretimer for å ta lappen nå? Steike, jeg er glad jeg har tatt de førerkortene jeg trenger for mange år siden. "..........................." 0 Siter
mrxx Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Dette er ikke noe problem for deg. De nye reglene gjelder ikke for de som har startet med å ta førerkort før nyttår. 0 Siter
Gjest har nettopp begynt Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Har det kommet regler om at man må ha minst 35 kjøretimer for å ta lappen nå? Steike, jeg er glad jeg har tatt de førerkortene jeg trenger for mange år siden. "..........................." Man må ha minst 40. 0 Siter
Gjest har nettopp begynt Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Takk for svar! Det bør jeg vel klare å rekke og ha råd til, forhåpentligvis. Lykke til:) Du er innenfor den gamle ordningen. Jeg begynte nettopp. Så vi er heldige og slipper det, men tror prisene øker fra nyttår. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Man må ha minst 40. Høres rimelig idiotisk ut, spør du meg. "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.