Gå til innhold

Å være "tagbar"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutta boys - når dere sier om en dame at hun er "tagbar" er det da å oppfatte som positivt?

Videoannonse
Annonse
Gjest sant som det er sagt
Skrevet

Å være tagbar er ikke positivt fra jentenes syn. Dvs hun er fin nok til et knull og that's all. Gjør man alt for å få godtatt utseendet sitt kan man jo ta det som et kompliment...

Skrevet

Å være tagbar er ikke positivt fra jentenes syn. Dvs hun er fin nok til et knull og that's all. Gjør man alt for å få godtatt utseendet sitt kan man jo ta det som et kompliment...

Ifølge to menn jeg kjenner (neida, det var ikke for å få meg i seng) var det å være "tagbar" et komplement fra guttas side.

Og når jeg tenker meg om så sier jeg faktisk det selv om jeg ser et lekkert stykke mannfolk også...

Skrevet

Ifølge to menn jeg kjenner (neida, det var ikke for å få meg i seng) var det å være "tagbar" et komplement fra guttas side.

Og når jeg tenker meg om så sier jeg faktisk det selv om jeg ser et lekkert stykke mannfolk også...

Om det er et kompliment eller ikke kommer vel an på om man kjenner hverandre eller ei.

Dersom en som kjente meg godt hadde sagt jeg var tagbar ville jeg tenkt at han aldri kunne sett for seg at det ble noe mer enn kun et ligg. Og at det derfor er noe med personligheten min som han ikke liker.

Hadde en ukjent person sagt det hadde jeg tenkt at da har jeg vel bare fin kropp da. ;)

Skrevet

Hvis noen gutter jeg kjenner sier ei jente er tagbar sier dem det som regel om jenter som ikke har noe annet enn kropp og da blir det fort noe negativt..

Skrevet

Hvis noen gutter jeg kjenner sier ei jente er tagbar sier dem det som regel om jenter som ikke har noe annet enn kropp og da blir det fort noe negativt..

Mine venninner og jeg bruker ordet knullbar, men det går ut på det samme... Og det bruker vi når vi ser en kjekkas. Kan også si det om bekjente, men mener aldri noe negativt med det.

Skrevet

Mine venninner og jeg bruker ordet knullbar, men det går ut på det samme... Og det bruker vi når vi ser en kjekkas. Kan også si det om bekjente, men mener aldri noe negativt med det.

Nei, da er det nok forskjellige betydninger av det da.. Mer vet ikke jeg :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jøss slik jeg har trodd, har gutta ment at 'hu er klar'!

dvs. der kan de få et nummer hvis de vil. Billig/lett på tråden

Andre synspkt.?

Gjest vulgæria
Skrevet

Det motsatte er utsagnet kjerringa kom med: Han var så stygg at jeg ikke ville hatt han bakfra engang!

Skrevet

Andre synspkt.?

Samme oppfatning som deg jeg.

Skrevet

Noen som har andre oppfantinger, ser jeg. Uansett er den korrekte betydningen av "tagbar" at vedkommende er fin nok til å "taes".

"............................"

Skrevet

Å være tagbar har jeg vel alltid oppfattet som posetivt. Men en gang ble jeg kalt "litt av ei reim", akkurat den har jeg aldri helt klart å tyde....:-)

Skrevet

Det er da positivt. Det betyr at du er så bra at de kunne tenke seg å prøve seg på deg.

Gjest koedden
Skrevet

Tagbar, betyr at hun har et hull mellom beina det er mulig å stikke pikken inn i. Dvs alle kvinner.

Skrevet

Tagbar, betyr at hun har et hull mellom beina det er mulig å stikke pikken inn i. Dvs alle kvinner.

Du er litt av en feinschmecker, med andre ord.

Gjest koedden
Skrevet

Du er litt av en feinschmecker, med andre ord.

Det er mange gode fitter som har blitt skrotet pga et heller dårlig utseende forøvrig hos fitte-innehaversken.

Skrevet

Andre synspkt.?

Sånn har aldri jeg oppfattet det...

Skrevet

Det er mange gode fitter som har blitt skrotet pga et heller dårlig utseende forøvrig hos fitte-innehaversken.

fitte-innehaversken?

*urk*

Minner meg om en ufattelig vulgær vits jeg innrømmer å ha fnist litt av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...