Gå til innhold

Takk til dere.

Anbefalte innlegg

Gjest gruppenr2
Skrevet

For alle svarene vi fikk når vi la inn innlegget om kliss etter sex. Vi har lagt inn flere innlegg om diverse ting fordi vi mente sex var det som flest ville engasjere seg i og svare på, uansett hvordan spørsmålet var. Dette måtte vi selvfølgelig sjekke og utrolig overraskende fikk vi rett! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mista nicket
Skrevet

?? Lite å gjøre ??

Hva har dere sammenlignet med da?

Blir vel ikke rare sammenligningen om man tar for seg kun ett av forumene?

Har dere prøvd å skrive inn på forumet for foreldre og småbarn, at dere aksepterer fysisk avstraffelse f.eks? Tipper dere får masse reaksjoner da også.

Gjest gruppenr2
Skrevet

?? Lite å gjøre ??

Hva har dere sammenlignet med da?

Blir vel ikke rare sammenligningen om man tar for seg kun ett av forumene?

Har dere prøvd å skrive inn på forumet for foreldre og småbarn, at dere aksepterer fysisk avstraffelse f.eks? Tipper dere får masse reaksjoner da også.

Vi skriver en oppgave som bl.a. inneholder at mange gir sex for mye oppmerksomhet i forhold til andre ting som er viktigere.

Gjest Mista nicket
Skrevet

Vi skriver en oppgave som bl.a. inneholder at mange gir sex for mye oppmerksomhet i forhold til andre ting som er viktigere.

Hvilke innlegg her på dol definerer dere som viktigere da?

Mange av de som skriver i forumet seksualitet skriver også under andre temaer.

Gjest gruppenr2
Skrevet

Hvilke innlegg her på dol definerer dere som viktigere da?

Mange av de som skriver i forumet seksualitet skriver også under andre temaer.

Vi la inn samme innlegg i åpent forum og seksualitet. Andre forum vi la inn andre innlegg er småbarn, gynekologi, kjønnssykdommer, lungesykdommer, plastisk kirurgi og ufrivillig barnløshet. Vi har også lagt inn forskjellige innlegg i andre forum. Det er en skoleoppgave så er ikke veldig seriøst, men et tema vi syns var interessant.

Skrevet

Det faglige nivået på den oppgaven kan vel neppe bli noe særlig å skryte av. Du går ikke inn i et sexforum for å sjekke om sex får for mye oppmerksomhet i forhold til andre ting. Det blir som å måle antall fremmedkulturelle i norge ved å telle befolkningen på grønland (oslo).

".............................."

Skrevet

Vi la inn samme innlegg i åpent forum og seksualitet. Andre forum vi la inn andre innlegg er småbarn, gynekologi, kjønnssykdommer, lungesykdommer, plastisk kirurgi og ufrivillig barnløshet. Vi har også lagt inn forskjellige innlegg i andre forum. Det er en skoleoppgave så er ikke veldig seriøst, men et tema vi syns var interessant.

Helt enig med Prozak. Et annet poeng er at mange svarer i seksualitets forumet fordi dette er et tema de fleste har litt erfaring med. F.eks i formuet ufrivillig barnløshet, har ikke jeg noe å bidre med for å si det, og jeg er nok ikke alene om det

Skrevet

Hvis det var innlegget om kliss etter sex f.eks. på bussen så svarte jeg fordi jeg syntes det var uhyre morsomt og tok det ikke alvorlig.

Gjest gruppenr2
Skrevet

Hvis det var innlegget om kliss etter sex f.eks. på bussen så svarte jeg fordi jeg syntes det var uhyre morsomt og tok det ikke alvorlig.

hehe.. vi skrev det for å få oppmerksomhet og det oppnådde vi jo hos deg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Men dere har lurt oss som doler da. Brukt oss som forsøkskaniner. Jeg er ingen kanin bare så dere vet det :P

Gjest gruppenr2
Skrevet

Men dere har lurt oss som doler da. Brukt oss som forsøkskaniner. Jeg er ingen kanin bare så dere vet det :P

Ikke lurt dere da, det handler bare om oppmerksomhet, ikke om svarene.

Skrevet

"vi skrev det for å få oppmerksomhet og det oppnådde vi jo hos deg"

Det er en av de minst vitenskapelige undersøkelsene jeg har hørt om. Går dere på barneskolen?

Gjest gruppenr2
Skrevet

"vi skrev det for å få oppmerksomhet og det oppnådde vi jo hos deg"

Det er en av de minst vitenskapelige undersøkelsene jeg har hørt om. Går dere på barneskolen?

Nesten. Ungdomsskolen. Som jeg sa, ingen seriøst oppgave.

Gjest lite vitenskapelig
Skrevet

Jeg syns heller dere skal skrive en oppgave om vitenskapelige metoder. Og der kan dere jo trekke inn at det eksperimentet deres som et eksempel på svært lite vitenskapelig metode.

Skrevet

Ja men ikke nødvendigvis pga. seksualitet. Hvis dere går på ungdomsskolen så er det greit, men hvis dere er lengere opp i skolesystemet setter jeg spørsmåltegn ved metodene deres. Ellers er det greit for meg at dere fikk oppmerksomhet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...