Gjest vil ha din mening:) Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Hvis noen vet hvilke jeg mener, hva synes dere om disse? Hvis du liker de, hva ville du ha brukt de til? Ville du ha brukt de på en fest? (ikke ut på byen, men en annen type arr.)? 0 Siter
Gjest vil ha din mening:) Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 skulle det stå, men det kom ikke med i overskrifta. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 jeg vet hvilke du mener, kjempe tøffe synes jeg. De er litt dyre kanskje men ellers veldig kule. 0 Siter
Gjest vil ha din mening:) Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 jeg vet hvilke du mener, kjempe tøffe synes jeg. De er litt dyre kanskje men ellers veldig kule. ja, ikke sant, dritkule! MEN kan jeg ha de på meg på en fest? Eller er de for grove til å gå inne i et lokale i? Tenker ikke på varmen, det går bra, men på om det tar seg ut? 0 Siter
Rubia Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 ja, ikke sant, dritkule! MEN kan jeg ha de på meg på en fest? Eller er de for grove til å gå inne i et lokale i? Tenker ikke på varmen, det går bra, men på om det tar seg ut? Har du ikke link til bilde? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 ja, ikke sant, dritkule! MEN kan jeg ha de på meg på en fest? Eller er de for grove til å gå inne i et lokale i? Tenker ikke på varmen, det går bra, men på om det tar seg ut? jeg synes egentlig det går fint, de er grove men med f.eks et kort mini skjørt kan jo det blir kjempe kult. Det er jo faktisk inn å blande litt gove klær/sko med mere feminine ting. Tror du vil bli kjempe tøff jeg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.