Gjest ertekroken Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Noen som har noen morsomheter jeg kan sende rundt og plage kollegaene mine med - en fredags formiddag? Jobber på et kontor der "pollicy'n" er å sende rundt festligheter på fredagen - og i dag står det stillt i hodet mitt. Noen festligheter å dele? 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Du finner kanskje noe her: http://tull.no/ 0 Siter
Gjest Vitsemaker Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Ali Mohamed jobbet sammen med sine norske arbeidskamerater bakeriet. Plutselig kommer Trond til å velte en 10 kilos melsekk over Ali. -Faen, do velte mel over meg! utbryter Ali fortørnet. Sjefen kommer løpende og ber Ali gå hjem, dusje og skifte klær. På vei hjem møter Ali broren Salem: Ali, hva faen, do er jo helt hvit. Hva do gjøre? Trond velte 10 kilo mel over meg! Hjem og skifte! Fem minutter senere møter Ali sin andre bror Achmed: - Ali, hva faen, do er jo helt hvit! Hva do gjøre? - Trond velte 10 kilo mel over meg. Hjem og skifte! Da han kommer hjem, lukker den tredje broren Javed opp døra for ham: - Ali, hva faen, do er jo helt hvit, hva do gjøre? - Faen! skrek Ali, - nå har jai vart hvit i kon 20 minoter og jai bejynner å bli dritt lai pakkiser! 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Ali Mohamed jobbet sammen med sine norske arbeidskamerater bakeriet. Plutselig kommer Trond til å velte en 10 kilos melsekk over Ali. -Faen, do velte mel over meg! utbryter Ali fortørnet. Sjefen kommer løpende og ber Ali gå hjem, dusje og skifte klær. På vei hjem møter Ali broren Salem: Ali, hva faen, do er jo helt hvit. Hva do gjøre? Trond velte 10 kilo mel over meg! Hjem og skifte! Fem minutter senere møter Ali sin andre bror Achmed: - Ali, hva faen, do er jo helt hvit! Hva do gjøre? - Trond velte 10 kilo mel over meg. Hjem og skifte! Da han kommer hjem, lukker den tredje broren Javed opp døra for ham: - Ali, hva faen, do er jo helt hvit, hva do gjøre? - Faen! skrek Ali, - nå har jai vart hvit i kon 20 minoter og jai bejynner å bli dritt lai pakkiser! hehehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.