Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pc har småkranglet litt i det siste og jeg fikk ikke logget meg på.

Kjørte derfor en virussjekk (Har Norton m. aut. oppdat. samt brannmur)

Kom opp to infiserte filer hvor jeg fikk beskjed om at de kunne settes i karantene. Skjønne ikke svært mye men i den ene filen sto ordet Trojaner som jeg jo vet er virus.

De ble etter som jeg forsto satt i karantene da, og ved restart av maskinen så ser ting ut til å funke.

(har slikt program som rydder opp maskinen også, midl. filer ol, og kjørte også den)

Hva har skjedd med Trojaneren nå da? Bare fortsette som ingen ting har skjedd? Ikke helt trygt forde om det er satt i karantene eller?

Skal jeg laste ned verkttøy for fjerning? Hvilket?

Takk for svar.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du skal gjøre.

Jeg hadde Norton med automatisk oppdatering.

men viruset klarte å ødelegge oppdateringsprogrammet og det ødela messenger.

Etter reperasjon av oppdateringen viste det seg at norton ikke klarte å finne viruset.

Har nå fått et nytt virusprogram som heter etrust å det er mye bedre enn norton sier min datakyndige hjelper.

Dette var bare et tips.

Så jeg håper du får et godt svar på spørsmålet ditt.

Skrevet

Vet ikke helt hva du skal gjøre.

Jeg hadde Norton med automatisk oppdatering.

men viruset klarte å ødelegge oppdateringsprogrammet og det ødela messenger.

Etter reperasjon av oppdateringen viste det seg at norton ikke klarte å finne viruset.

Har nå fått et nytt virusprogram som heter etrust å det er mye bedre enn norton sier min datakyndige hjelper.

Dette var bare et tips.

Så jeg håper du får et godt svar på spørsmålet ditt.

Takk skal du ha midia.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...