Gå til innhold

Mobil - igjen- men det er litt krise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel rimelig mange som er lei spørsmålene om mobil her inne nå men jeg må nok spørre en gang jeg også.

Bruker som regel lang tid ved valg av mobil. Sjekker tester, bruksegenskaper ol. på nett.

Nå har det seg slik at min nåværende sak jukser og sliter så ille at jeg bør skaffe en ny fortest mulig.

Det kritiske er at den hele tiden slår seg av og det er skummelt om man ikke merker det på en stund og man har barn på skole, borte i helga osv.

Ergo får jeg ikke denne gangen denne lange tiden jeg pleier å bruke før jeg handler, og synes ikke helt jeg kan kjøpe en rimeligere i mellomtiden heller da jeg er avhengig av tlf. uten operatørsperre for nå.

Så godtfolk...hjelp meg da...

Siemens, Nokia...ikke så viktig.

Gode meldingsinnstillinger, lagringsmuligheter osv. til det. MMS

God plass til navn og tlf. nr da min mobil er min telefonkatalog.

Kamera denne gangen, et brukbart et.

Polyfoniske ringetoner oa. som kan gi mulighet for behagelig lyd.

Radio - gjerne, spill - uviktig...

Hvem springer jeg og kjøper?

Tuuuuusen takk for svar.

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest nokiabruker
Skrevet

Så langt svært fornøyd med min Nokia 6230.

Gjest Nokia6230
Skrevet

Så langt svært fornøyd med min Nokia 6230.

Samme her. 6230

Gjest ChiengMai
Skrevet

har nettopp kjøpt meg en Siemens S65 og er strålende fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...