Gjest Dame55 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kvinner er intelligente! En mann ringte hjem til sin kone og sa" Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg å be om forfremmelsen har jeg lyst på. "Kan du være så snill å pakke ned nok klær for en uka og ta fram fiskeutstyret mitt?"Vi drar rett fra kontoret og jeg svinger hjemom og henter sakene. Og,...du, kan du være så snill og pakke den den blå silkepysjamasen min?" Kona tenkte at dette var merkelig, men god kone som hun er, gjorde hun som mannen ba om. I slutten av uken kom han hjem, trøtt, men ellers i bra form. Konen hadde ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan han hadde hatt det. Han sa:" Ja, det ble mange laks, noen ørret og litt sverdfisk. Men, hvorfor pakket du ikke ned den blå silkepysjamasen slik jeg ba deg om?" Kona svarte:" Det gjorde jeg, den ligger i fiskeveska". 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Huff da...det var da avslørende! 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Huff da...det var da avslørende! Ja,ikke sant! Er ikke min mann det gjelder altså. Han fisker ikke så må nok isåfall finne på en annen unnskyldning*SMIL* 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 *LOL* http://www.seidler.com/currentevents/PagesCurrentEvents/MenvsWomen.html 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Ja,ikke sant! Er ikke min mann det gjelder altså. Han fisker ikke så må nok isåfall finne på en annen unnskyldning*SMIL* Han fiska jo ikke han det handla om heller!? hehe 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Han fiska jo ikke han det handla om heller!? hehe Nei, men greit å ha noe å skylde på......! Sikkert mange fisketurer det ikke blir fiska mye på. Dem bare kaller det for fisketurer. 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Nei, men greit å ha noe å skylde på......! Sikkert mange fisketurer det ikke blir fiska mye på. Dem bare kaller det for fisketurer. Jeg har vært på en! 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har vært på en! Fiske tur eller "fisketur" ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.