Gå til innhold

"Ut på tur - aldri sur!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner er intelligente!

En mann ringte hjem til sin kone og sa" Kjære, jeg har blitt spurt av sjefen min om jeg og en del andre kollegaer vil være med på fisketur. Vi blir borte i en uke, og dette er en god anledning for meg å be om forfremmelsen har jeg lyst på.

"Kan du være så snill å pakke ned nok klær for en uka og ta fram fiskeutstyret mitt?"Vi drar rett fra kontoret og jeg svinger hjemom og henter sakene. Og,...du, kan du være så snill og pakke den den blå silkepysjamasen min?"

Kona tenkte at dette var merkelig, men god kone som hun er, gjorde hun som mannen ba om.

I slutten av uken kom han hjem, trøtt, men ellers i bra form. Konen hadde ønsket han velkommen hjem og spurte hvordan han hadde hatt det. Han sa:" Ja, det ble mange laks, noen ørret og litt sverdfisk. Men, hvorfor pakket du ikke ned den blå silkepysjamasen slik jeg ba deg om?"

Kona svarte:" Det gjorde jeg, den ligger i fiskeveska".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da...det var da avslørende!

Ja,ikke sant!

Er ikke min mann det gjelder altså. Han fisker ikke så må nok isåfall finne på en annen unnskyldning*SMIL*

Skrevet

Ja,ikke sant!

Er ikke min mann det gjelder altså. Han fisker ikke så må nok isåfall finne på en annen unnskyldning*SMIL*

Han fiska jo ikke han det handla om heller!? hehe

Skrevet

Han fiska jo ikke han det handla om heller!? hehe

Nei, men greit å ha noe å skylde på......!

Sikkert mange fisketurer det ikke blir fiska mye på. Dem bare kaller det for fisketurer.

Skrevet

Nei, men greit å ha noe å skylde på......!

Sikkert mange fisketurer det ikke blir fiska mye på. Dem bare kaller det for fisketurer.

Jeg har vært på en! :)

Angela1365380318
Skrevet

Jeg har vært på en! :)

Fiske tur eller "fisketur" ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...