Gå til innhold

Hvordan få frem lyden på pc'n?

Anbefalte innlegg

Gjest kaisaliten
Skrevet

Hei! Sitter på jobb og alle andre har nå fått tilsendt en latter-greie som lager en masse lyd. Men ingen av damene her forstår hvordan de skal få til at JEG får lyd på min pc og?!

Har visst lydkort og alt det der..men hvordan får jeg innstilt dette?

Håper noen kan hjelpe?!TAKK!

Fortsetter under...

Skrevet

Uten å være dataekspert: Det er flere ting som kan hindre deg i å få til lyd på pc'n.

Du har lydkort skriver du. Da er første skritt tatt.

Du må "driver" for lydkortet. Dette er en datafil som styrer lydkortet.

Denne driveren må være aktivisert?

Disse to tingene bør sjekkes av en mer dreven pc-person.

Utover det kan du sjekke i kontrollpanel for pc'n. Der er det mulig for vanlige brukere å gå inn. (Nå er vi inne på ting som igjen er avhengig av operativsystem. Vanligst er internet explorer i en eller annen versjon)

I de nyere versjonene er det eget valg for "sounds and audio devices".Her kan man sjekke og rette opp innstillinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...