Gjest soon halloween Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har kjøpt meg et par vampyrtenner av gelatin. Fikk beskjeg om at jeg skulle legge dem i dampbad og så sette på tanna?? Jeg forstår ikke helt hvordan det gjøres, jeg! Dampbad, vil det si at jeg ikke kan legge dem i varmt vann? Og hvor lenge skal de være i damp? Og sitter de godt utover hele kvelden?? 0 Siter
Spirello Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Nei, du skal ikke legge dem i vannet... Kok opp vann i en kjele, legg en rist f.eks over kjelen og tennene oppå rista. Da ligger de i dampen på en måte... Vet ikke hvor lenge de holder. Men når du trykker dem på så pass på at du ikke lager for stort "spor" i dem... Jeg hadde vampyrtenner jeg hadde "skitt"/tyggisligende greier inni jeg... De satt faktisk hele kvelden og var kjempekule! ; ) I år blir det ikke noe feiring på meg.. kos deg! ; ) 0 Siter
Gjest soon halloween Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Nei, du skal ikke legge dem i vannet... Kok opp vann i en kjele, legg en rist f.eks over kjelen og tennene oppå rista. Da ligger de i dampen på en måte... Vet ikke hvor lenge de holder. Men når du trykker dem på så pass på at du ikke lager for stort "spor" i dem... Jeg hadde vampyrtenner jeg hadde "skitt"/tyggisligende greier inni jeg... De satt faktisk hele kvelden og var kjempekule! ; ) I år blir det ikke noe feiring på meg.. kos deg! ; ) Takk! Har også kjøpt vampyrtenner som jeg skal bruke støpemasse i. Tror kanskje jeg får for dem! Synd du ikke får feiret i år! Jeg skal ha stor fest hjemme jeg da! ;-) Ha en fin halloween-helg likevel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.