Gå til innhold

Gelatin vampyrtenner

Anbefalte innlegg

Gjest soon halloween
Skrevet

Jeg har kjøpt meg et par vampyrtenner av gelatin. Fikk beskjeg om at jeg skulle legge dem i dampbad og så sette på tanna??

Jeg forstår ikke helt hvordan det gjøres, jeg!

Dampbad, vil det si at jeg ikke kan legge dem i varmt vann? Og hvor lenge skal de være i damp? Og sitter de godt utover hele kvelden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du skal ikke legge dem i vannet... Kok opp vann i en kjele, legg en rist f.eks over kjelen og tennene oppå rista. Da ligger de i dampen på en måte...

Vet ikke hvor lenge de holder. Men når du trykker dem på så pass på at du ikke lager for stort "spor" i dem...

Jeg hadde vampyrtenner jeg hadde "skitt"/tyggisligende greier inni jeg... De satt faktisk hele kvelden og var kjempekule! ; )

I år blir det ikke noe feiring på meg.. :(

kos deg! ; )

Gjest soon halloween
Skrevet

Nei, du skal ikke legge dem i vannet... Kok opp vann i en kjele, legg en rist f.eks over kjelen og tennene oppå rista. Da ligger de i dampen på en måte...

Vet ikke hvor lenge de holder. Men når du trykker dem på så pass på at du ikke lager for stort "spor" i dem...

Jeg hadde vampyrtenner jeg hadde "skitt"/tyggisligende greier inni jeg... De satt faktisk hele kvelden og var kjempekule! ; )

I år blir det ikke noe feiring på meg.. :(

kos deg! ; )

Takk!

Har også kjøpt vampyrtenner som jeg skal bruke støpemasse i. Tror kanskje jeg får for dem!

Synd du ikke får feiret i år!

Jeg skal ha stor fest hjemme jeg da! ;-)

Ha en fin halloween-helg likevel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...