Madeleine123 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg er en jente på 24 som sliter med å få bort 6 kg etter jeg fødte for 1 år siden. Jeg har de siste 3-4 ukene trenet 4-5 ganger i uka. Spinning, steppet og pace. Jeg skulle på vekta å sjekke idag og jeg hadde gått opp 1 kg. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Da kan du antakelig være ganske fornøyd med deg selv, for du har sikkert erstattet fettet med muskler, som veier mer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeleine123 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Da kan du antakelig være ganske fornøyd med deg selv, for du har sikkert erstattet fettet med muskler, som veier mer :-) Takk for det. Jeg lurer også på om det er greit å trene bare spinning, steppe på step maskin og litt pace innimellom. Jeg tar en sirkel etter spinning eller stepping. Det er jo ikke så tungt alt sammen, men det merkes jo. Jeg skal begynne på aerobic snart. Det synest jeg er kjempe artig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.