Gjest sunost Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hei! dette er kanskje ikke siden for dette, men min lillesøster på 20 år lider av anoreksia og er for tiden så dårlig at vi vurderer innleggelse. hun kan gå mange dager uten å spise noe som helst, men under disse periodene påstår hun at hun drikker mye vann. som dere sikkert forstår er jeg svært begymret og redd for min søster. vi så gjerne hjelpe og møte henne der hun er. spørsmålet mitt er da: hvor lenge kan kroppen klare seg før den kollapser, uten mat, bare vann? hadde satt veldig pris på en tilbakemelding! på forhånd, takk! Mvh sunost 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kroppen kan klare seg flere dager uten mat, men det er jo langt fra gunstig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.