Gå til innhold

Farmen.....hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Fy søren!!!!!! Bare drittsekker igjen på farmen! Jeg håpet at siren eller live skulle vinne. Nå gidder jeg ikke se finale uka! Ingen av de som er igjen fortjener å vinne!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de som er igjen nå heier jeg nok på Eirik... Han kom jo sent, men har vært flink til å jobbe, og kan mye om gård osv...:)

Skrevet

Jeg håper først og fremst at Snorre vinner, hvis ikke håper jeg på Reidun.

Skrevet

Synes uten tvil at Snorre skal vinne fordi han er smart og litt sleip. Han vil jo vinne og da har han gjort den oppgaven ved å tenke på seg selv. Det er jo det som er gamet eller?

Skrevet

Synes uten tvil at Snorre skal vinne fordi han er smart og litt sleip. Han vil jo vinne og da har han gjort den oppgaven ved å tenke på seg selv. Det er jo det som er gamet eller?

helt enig

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg håper først og fremst at Snorre vinner, hvis ikke håper jeg på Reidun.

Hvordan kunne heie på den bitre og sure Reidun.

Hun er rett og slett usmakelig!

Skrevet

Hvordan kunne heie på den bitre og sure Reidun.

Hun er rett og slett usmakelig!

Synes Reidun er en kul jente med fres i!

Skrevet

Jeg har håpet på at Snorre skal vinne lenge jeg da, og heier fortsatt på han :)

Siren syns jeg var skikkelig sutre-berte ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...