Gå til innhold

Hade bra!!


djevel

Anbefalte innlegg

Det er sikkert ikke alle som leser innegett mitt "god morgen",så jeg gjentar her det jeg skrev der.Jeg blir borte nå.Fordi jeg føler at jeg ødelegger for dere andre som er her.

Les "god morgen"!!!

Også får dere kose dere og ta vare på dere selv og hverandre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skjønner ikke

Hvorfor fortelle at du forsvinner? For at folk her skal stoppe deg?

Det Sør sa til deg var HELT REELT. Jeg har fått et menneske på døra..som hadde spora meg opp på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal dra.. Jeg er sikker på at du kan ha nytte av å være her, og at vi andre kan ha nytte av å ha deg her!

Reglene på dette forumet er det doktoronline.no, som bestemmer utifra ders retningslinjer.

Dette er et åpent forum, åpent for _alle_! _Alle_ kan fortelle/spørre/snakke om det de vil, så lenge det passer inn under forumet, sånn ca. ;)

Det er nesten aldri lett å være ny, noen steder. Alle har vært det en gang, i forskjellige sammenhenger. Etterhvert kommer man inn i rutinene, forstår hvordan ting gjøres, og blir kjent med de andre. Slik er det ikke bare her, men overalt, ny jobb, ny skole osv.

Jeg synes ikke du skal slutte å komme hit! Jeg synes du skal ta tiden til hjelp, for å bli kjent med oss! :)

Jeg vil iallefall gjerne bli kjent med deg!

Det er litt vanskelig i starten, mange her som du ikke kjenner, men som kjenner hverandre. Sånn var det for meg også, da jeg begynte her for ca. åtte måneder siden. Jeg lover deg, det tar ikke lang tid å "komme inn i det".

Jeg har iallefall kommet langt takket være dette forumet, og dets brukere.. Jeg har startet i terapi, går hos psyk. Det var en altfor skremmende tanke for åtte måneder siden...

Vi har noe å gi hverandre allesammen, vi her kan sikkert gi deg mye, og du kan gi oss mye!

Jeg håper å se deg her flere ganger!

*god klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei djevel.

Jeg foreslår at du revurderer avgjørelsen din, for den er dårlig begrunnet. Jeg orker ikke å dulle og be deg pent om å bli, for jeg tror du er litt dramatisk nå. Men jeg kan si så pass at jeg har likt å lese meldingene dine, du har fått litt fart i dette forumet.

Men ha i bakhodet at dette er forum for overgrep og om du ikke skriver noe som passer inn i temaet sånn omtrentlig, så er det ikke garantert å få svar. Dette er ikke noe personlig, det er av den enkle grunn at de fleste kommer hit for å snakke om, vel, nettopp overgrep.

Du må ikke ta alt som en personlig fornærmelse, Sør ga et veldig fornuftig råd og han antydet ingenting om at du var uønsket her, for det er du ikke. Du er der i mot veldig ønsket, slik som alle som kan dele erfaringer, få ut frustrasjon og gi støtte. Du passer rett inn i den herlige miksen av mennesker som finnes her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære djevel... jeg vil ikke at du skal dra, jeg likte å lese det du skrev!!

En av grunnene er jo nettopp at jeg kjenner meg så godt igjen, og jeg synes det er flott at du vil ha kontakt med andre som har opplevd slike ting

ET AV DE MEST SOLEKLARE TEGN PÅ DEPPRESJON ER FØLELSEN AV Å IKKE VÆRE VERD, FØLELSEN AV Å ØDELEGGE FOR ANDRE, NEDVERDIG FØLELSE ELLER STORT ØNSKE OM MEDLIDENHET/STORT ØNSKE OM NULL MEDLIDENHET!!

jeg sier det igjen... jeg kan relatere til det du uttrykker for det føler jeg også(at jeg ikke er ønsket på div forum, at jeg ikke har noe som andre bryr seg om)

Men ta tak i den følelsen, lev ut dine frykter(i den forstand at du gjør det du er redd for)

Alle er like her inne, det er ingen som har første rett på ditt eller datt!!!!!!!

Uansett om du er ny eller ikke!!!

Ikke gjør det du vil angre på, ikke la de "vonde følelsene" ta overhånd!!!!!

Håper å høre mer fra deg på dette og andre forum

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du skal dra.. Jeg er sikker på at du kan ha nytte av å være her, og at vi andre kan ha nytte av å ha deg her!

Reglene på dette forumet er det doktoronline.no, som bestemmer utifra ders retningslinjer.

Dette er et åpent forum, åpent for _alle_! _Alle_ kan fortelle/spørre/snakke om det de vil, så lenge det passer inn under forumet, sånn ca. ;)

Det er nesten aldri lett å være ny, noen steder. Alle har vært det en gang, i forskjellige sammenhenger. Etterhvert kommer man inn i rutinene, forstår hvordan ting gjøres, og blir kjent med de andre. Slik er det ikke bare her, men overalt, ny jobb, ny skole osv.

Jeg synes ikke du skal slutte å komme hit! Jeg synes du skal ta tiden til hjelp, for å bli kjent med oss! :)

Jeg vil iallefall gjerne bli kjent med deg!

Det er litt vanskelig i starten, mange her som du ikke kjenner, men som kjenner hverandre. Sånn var det for meg også, da jeg begynte her for ca. åtte måneder siden. Jeg lover deg, det tar ikke lang tid å "komme inn i det".

Jeg har iallefall kommet langt takket være dette forumet, og dets brukere.. Jeg har startet i terapi, går hos psyk. Det var en altfor skremmende tanke for åtte måneder siden...

Vi har noe å gi hverandre allesammen, vi her kan sikkert gi deg mye, og du kan gi oss mye!

Jeg håper å se deg her flere ganger!

*god klem*

Vet du hva - dette var UTROLIG bra formulert!

Imponert klem fra Grete :-)

-----

Og til Djevel - mer er det vel ikke å si om denne saken! Du burde føle deg velkommen etter alle de hyggelige meldingene her!

Beste hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...