Gjest Slankern Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har nå slanket meg endel kilo og nærmer meg fornøyd. Jeg har levd på 1100/1200 kalorier i nesten ett år. Men jeg vil jo ikke fortsette med det i resten av livet mitt! Hvordan skal jeg klare å komme opp i normalt inntak uten å gå opp i vekt? (Jeg trener gjennomsnittlig 40 min hver dag.) Skal jeg gå veldig gradvis opp i kaloriinntak? Over hvor lang tid? Og hvor mange kalorier er det mulig for meg å komme opp i etter å ha levd på såpass lite i en lang periode og ettersom jeg har lett for å gå opp i vekt? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei! Jeg er ingen ekspert, men tror nok du må øke mengden mat veldig gradvis ja.Spis heller mange små måltider i løpet av dagen, enn få og store. Slik holdes forbrenninga på topp. Mer muskler øker dessuten forbrenninga, så hvis ikke du trener styrke, ville jeg ha begynt med det.Sterke krydder, som chili, kan også sette fart på forbrenninga, har jeg hørt... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.