Gjest Sulten Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg går rundt og er "konstant" sulten! Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min...Jeg vet at det er normalt å få økt matlyst (og trang til søtsaker) når vinteren kommer, men dette begynner å bli plagsomt! Det føles ut som om jeg er sulten hele tiden, og jeg kan jo ikke spise hele dagen heller... Jeg spiser normalt, har aldri slanket meg eller passet spesielt på hva jeg spiser, jeg spiser regelmessig, jeg spiser relativt sunt.. i det hele tatt har kostholdet mitt altid fungert godt før og det har ikke vært noen endringer på den fronten (har ikke pluttselig blitt vegeterianer el lign) Ja jeg har tenkt på at jeg kunne være gravid, har sjekket det. Negativt. Dette har vart et par mnd tid nå.. kan det være at jeg har for lite av ett stoff el lignende? Noen som har noen erfaringer med dette? Takker for alle seriøse svar* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kanskje du spiser feil mat? Øker du inntaket av proteiner og veldig grove korn vil du holde deg mett lengre. Spiser du mye kjøpebrød, loff, baguetter, fast food, salat uten proteiner osv. så holder ikke det lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sulten Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kanskje du spiser feil mat? Øker du inntaket av proteiner og veldig grove korn vil du holde deg mett lengre. Spiser du mye kjøpebrød, loff, baguetter, fast food, salat uten proteiner osv. så holder ikke det lenge. Spiser som sagt ganske sundt og variert... Spiser ryvita knekkebrød til frokost, spiser gjerne sånn type tysk/dansk mørkt brød til lunch gjerne med salat og rødbeter til, til middag varierer det, men jeg elsker grønnsaker så det får jeg i meg endel av (sammen med enten ris eller pasta + +) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Spiser som sagt ganske sundt og variert... Spiser ryvita knekkebrød til frokost, spiser gjerne sånn type tysk/dansk mørkt brød til lunch gjerne med salat og rødbeter til, til middag varierer det, men jeg elsker grønnsaker så det får jeg i meg endel av (sammen med enten ris eller pasta + +) Det høres jo veldig bra ut, men du nevner ingen proteiner - kjøtt, fisk, kylling, egg osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.