Gå til innhold

Slutte å røyke?

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er en mann på 30 år som har røykt daglig siden jeg var 17 år. Har røykt 10-12 stykker om dagen. Har kun hatt et serøst forsøk på å slutte for 11 år siden, men sprakk ett bare en uke. De siste 4 årene har jeg tenkt MYE på å slutte. Tenker på alle pengene jeg sparer ( 1000 kr i mnd), og alle helsemessige gevinstene med å slutte. Men jeg klarer liksom ikke bestemme meg.. Tobakksforbruket mitt har gått ned litt i helgene etter 1.juni siden jeg går mye på byen i helgene, har dssuten gått over til mildere merke (mild og ekstra mild). Spørmålet mitt er om jeg greier å slutte på egenhånd eller om jeg trenger hjelp utenfra. Har nemlig tenkt på om jeg klarer dette på egenhånd siden tobakksforbruket ikke er så høyt. Noen som hår synspunkter/erfainger med dette? Er takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163723-slutte-%C3%A5-r%C3%B8yke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk rundt og hadde veldig lyst til å slutte, men en liten bit av meg sa nei ;-)

Kjøpte så den besrømte boken(var ennå ikke helt motivert for å slutte). Noen dager etter å ha lest den, bestemte jeg meg for at nå var det slutt. Kjempe enkelt......snart har jeg ett års jubileum;-)

Skader i alle fall ikke å forsøke. Lykke til!

Jeg gikk rundt og hadde veldig lyst til å slutte, men en liten bit av meg sa nei ;-)

Kjøpte så den besrømte boken(var ennå ikke helt motivert for å slutte). Noen dager etter å ha lest den, bestemte jeg meg for at nå var det slutt. Kjempe enkelt......snart har jeg ett års jubileum;-)

Skader i alle fall ikke å forsøke. Lykke til!

Takk for godt råd! Boka du skriver om har jeg lest mange gode omtaler om på internett. Vurdere å kjøpe boka, så får vi se hva som skjer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...