Gå til innhold

HC-parkering og lapper

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg godt. Jeg liker ikke engang og kjøre bil så bilen min står trygt i parkeringshuset i kanskje en uke uten at jeg bruker den. Men den blir nok mere brukt til vinteren.

Jeg håper at jeg slipper å kjøpe bil igjen, men flytter jeg langt nok ut fra oslo sentrum må jeg vel bite i gresset :-)

"........................."

Fortsetter under...

Jeg håper at jeg slipper å kjøpe bil igjen, men flytter jeg langt nok ut fra oslo sentrum må jeg vel bite i gresset :-)

Du får holde deg i sentrum, hvorfor skulle du flytte ut hvis du trives. Her er jo alt, til og med turvei langs akerselva ;o)

Du får holde deg i sentrum, hvorfor skulle du flytte ut hvis du trives. Her er jo alt, til og med turvei langs akerselva ;o)

Priser, Dorthe - priser. Det er fortsatt slik at det er mer å få for pengene et stykke utenfor sentrum :-)

Priser, Dorthe - priser. Det er fortsatt slik at det er mer å få for pengene et stykke utenfor sentrum :-)

Tja, jeg kunne sikkert ha kjøpt enebolig med svømmebasseng for det denne leiligheten er verdt. En helt vanlig treroms som hadde vært verdt toppen en mill i utkanten av Oslo.

Men tenk på alt man sparer i transportutgifter sånn som taxi og bilutgifter da.

Tja, jeg kunne sikkert ha kjøpt enebolig med svømmebasseng for det denne leiligheten er verdt. En helt vanlig treroms som hadde vært verdt toppen en mill i utkanten av Oslo.

Men tenk på alt man sparer i transportutgifter sånn som taxi og bilutgifter da.

Joda, men det kommer jo an på hvor mye man har behov for å farte inn til byen, og hvor stort behov man har for plas etc. hjemme :-)

Akkurat nå er det praktisk å bo nær sentrum, men om noen år mistenker jeg at jeg kommer til å trekke utover.

".........................."

Joda, men det kommer jo an på hvor mye man har behov for å farte inn til byen, og hvor stort behov man har for plas etc. hjemme :-)

Akkurat nå er det praktisk å bo nær sentrum, men om noen år mistenker jeg at jeg kommer til å trekke utover.

".........................."

Her er 84 kvm fordelt på minstemann og meg og mer enn det kommer jeg aldri til å trenge :o)

Det var verre før da vi var fem på samme størrelsen. Men etterhvert som siste barnefar flyttet ut og deretter de store ungene har det blitt mye bedre plass :o) Jeg er ikke vant med større plass og synes jeg kan boltre meg her nå.

Annonse

Her er 84 kvm fordelt på minstemann og meg og mer enn det kommer jeg aldri til å trenge :o)

Det var verre før da vi var fem på samme størrelsen. Men etterhvert som siste barnefar flyttet ut og deretter de store ungene har det blitt mye bedre plass :o) Jeg er ikke vant med større plass og synes jeg kan boltre meg her nå.

Skal man kjøpe nå, så kommer man ikke under 2-2.5 mill. for den størrelsen der :-)

"............................"

Skal man kjøpe nå, så kommer man ikke under 2-2.5 mill. for den størrelsen der :-)

"............................"

Jeg vet det. Det er helt syke priser. Det er ingen som kan starte med første leiligheten på den summen. Man får ta omveien og kjøpe en billig i utkanten og jobbe seg oppover. Det har nok de fleste som bor her gjort som eier leiligheten sin. Men jeg ser jo at ungene mine ikke er interessert i en leilighet nord for Sinsenkrysset. De er vant til sentrum og klarer ikke å forestille seg å bo i en drabantby. Bortskjemte???????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...