Gjest vil bli slank Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er en 24 år gammel gutt som har ganske normal vekt, med BMI på 24. Jeg ønsker imidlertid å bli kvitt den lille "magen" min, og har derfor forsøkt å være bevisst på kostholdet mitt og jogge en del. Jeg spiser relativt sunt, og spiser lite godteri og drikker kun sukkerfri brus. Jeg har også merket at jeg blir "fastere i fisken" av å trene. Men likevel forsvinner ikke magen min. Selv om jeg spiser forholdsvis sunt, så må jeg jo ha mat. Må det nødvendigvis være slik at man må "sulte" seg litt for å gå ned i vekt? Vil kroppen alltid respondere med sult når man forsøker å redusere kroppsfettet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kunsten å gå ned i vekt og å holde den Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er å trene. Uten trening klarer man ikke å gå ned i vekt eller å holde vekten der man ønsker at den skal være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil bli slank Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er å trene. Uten trening klarer man ikke å gå ned i vekt eller å holde vekten der man ønsker at den skal være. Det var ikke det jeg spurte etter. Jeg er klar over det du sier, men spørsmålet mitt er om sultfølelse er som er naturlig når man forsøker å gå ned i vekt og noe man må undertrykke til en viss grad. Jeg blir jo sulten av å trene, men kan jo ikke stappe i meg ubegrensede mengder heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forbrenning Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sulten bare bremser forbrenningen slik at man ikke går ned i vekt. Tror det er lurt å bare fortsette å trene og leve sundt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trainman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det var ikke det jeg spurte etter. Jeg er klar over det du sier, men spørsmålet mitt er om sultfølelse er som er naturlig når man forsøker å gå ned i vekt og noe man må undertrykke til en viss grad. Jeg blir jo sulten av å trene, men kan jo ikke stappe i meg ubegrensede mengder heller. Du kan regne deg som slank med en BMI på 24. Mitt svar til deg; * Tren regelmessig, gjerne litt hver dag. Tror også det er viktig at du ikke trener for korte økter. Fettforbrenningen starter ikke skikkelig før ca 1/2 time. Prøv å trene med litt ekstra intensitet, daffing er sikkert bra for helsen, men for å få fart på forbreningen gjelder det å forbruke mest mulig. Opp med tempoet! Et annet moment er at du bør har regelmessige måltid. Ujevne måltid gjør at lavt stoffskifte hemmer slankeprosessen. Med ditt utgangspunkt er det ikke verre enn at du bør forbrenne litt mer enn du forbruker. Spis sunt mat, drikk godt med vann, og hold deg unna sukker. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det var ikke det jeg spurte etter. Jeg er klar over det du sier, men spørsmålet mitt er om sultfølelse er som er naturlig når man forsøker å gå ned i vekt og noe man må undertrykke til en viss grad. Jeg blir jo sulten av å trene, men kan jo ikke stappe i meg ubegrensede mengder heller. Sett deg inn i kosthold og trening. Spis hver 3 time. Spis langsomme karbohydrater (lav GI), KUN etter trening spiser du raske karbohydrater (høy GI) Måltidene består av protein, karbo o g sunt fett (oljer, nøtter osv.) Les om ALT dette på www.iform.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil bli slank Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Sett deg inn i kosthold og trening. Spis hver 3 time. Spis langsomme karbohydrater (lav GI), KUN etter trening spiser du raske karbohydrater (høy GI) Måltidene består av protein, karbo o g sunt fett (oljer, nøtter osv.) Les om ALT dette på www.iform.no Tror jeg er for glad i mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.