Gjest jente på 35 år Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg føler meg mest vel når jeg ikke spiser, det vil si om morgenen når jeg står opp.Utover dagen når jeg får i meg mar begynner trøttheten å komme, hodet føles ut som det ligger i bomull, jeg vil bare sove. Jeg er har allergi mot pollen, bjørk, or, hassel, katt....Har ikke diare eller andre former for mageproblemer. Det er bare som om at maten ikke er bra for meg.Har prøvd å kutte ut melk.Det ble ikke bedre.Legen har gitt meg antidepressivia uten at jeg har blitt mer våken av det.Har brukt det i snart 2 år. Jeg vet ikke hvor eller til hvem jeg skal henvende meg. Noen som har det likt ? Jeg orker ikke være energiløs lenger...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei Jeg har ikke allergier ol, men har det litt på samme måte som deg, dog ikke så kraftig. Min "taktikk" er å holde meg til helt lett mat, omtrent vegetarisk kost. Blodet går jo fra hode til mage når man spiser og jo tyngre fordøyelig maten er, desto mer energi kreves det av deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utopia1365380781 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei Jente på 35 år ! Hva er det du spiser i løpet av dagen egentlig?? Hvis du endrer på kosten din.. spiser lett mat, får i deg nok proteiner. Spis oftere og drikk mye vann. Kosten har utrolig mye å si på hvordan dagsformen er. Å spise ofte og sunt gjør underverker.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.