Gå til innhold

Gutt med bryst! Hvordan trene de vekk?

citizenx

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dere kan svare, men kanskje dere kan finne ut. Saken er at jeg er en gutt på 18 år med ganske store bryster. Vet ikke om jeg kan si de er "ganske" store, men til å være på en gutt så er de det. Hva kan jeg gjøre for å trene "vekk" disse? Er det spesielle øvelser, eller er det bare å jogge(eller lignende) for å bli kvitt fettet? Jeg er ikke noe spesielt tykk ellers. Litt smålubben kanskje ;) Jeg har drevet med trening, så det er nok en grunn til at de er der.. men jeg kjenner da mange andre som ikke får disse forbanna "brystene", ser ikke spesielt bra ut på en gutt for å si det slik :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jake1365380469

Hvis du kombinerer vekttrening av bryst(og støtte-muskulatur)med fettforbrennende aktiviteter, vil jo både muskulaturen din styrkes og underhudsfettet reduseres.

Anbefaler deg www.iform.no og www.treningsforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...