Gå til innhold

Musikk du er flau over å like

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Babette

5

• sigga

4

• IngenLurerDenneGutten

4

Mest aktive i denne tråden

Leonard Cohen er vel ikke noe å være flau over?

Selv har jeg vært på Leonard Cohen-konsert i Spektrum for en del år tilbake! Det som var flaut da var at venninna mi faktisk syntes han var skikkelig kjekk. Han var nok en gang, tenkte jeg... Til mitt "forsvar" så er hun en del eldre enn meg da, men...

Jeg har også vært i Spektrum på slik konsert!! Men det må vel være minst 10 år siden nå.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg forstår ikke hvordan man kan være flau over musikk man liker.

Hvorfor liker man den da?

Når det er sagt kom jeg i skrivende stund på et eksempel jeg skammet meg litt over. Det var tidligere den gangen det var et program på radioen som het Night Rocket. Disse var særdeles høyreekstreme og spilte en del nazimusikk.

Jeg husker at et par av låtene til et band som het No Remorse - inklusive en ballade hvor en død nynazist ble hyllet - var utrolig fengende.

Så det skal de ha. Enkelte av disse lømlene kunne lage hardrock.

Gjest tjohooo

Rune Rudberg: Ut mot havet.

Allslags Jesus-pop, bl.a. slik de sang i Knutby-menigheten.

ABBA.

Garth Broooks.

Secret Garden.

Richard Claydermann.

Gammeldansmusikk med trekkspill.

Hehe. Noen bedre?

Det skal du ikke være flau over.. det er jo slikt vi unge hører på på vorspiel nå til dags :D

Det skal du ikke være flau over.. det er jo slikt vi unge hører på på vorspiel nå til dags :D

Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle svare i denne tråden, for jeg er nemlig ikke det spor flau for noe av det!

Men alt kommer tilbake. Vi klinte til "Killing me softly" med Roberta Flack en gang på 70-tallet. Såvidt jeg vet, er den låta gravd fram igjen. Og masse andre.

Og det skulle bare mangle. 70-tallet var stort.

Annonse

Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle svare i denne tråden, for jeg er nemlig ikke det spor flau for noe av det!

Men alt kommer tilbake. Vi klinte til "Killing me softly" med Roberta Flack en gang på 70-tallet. Såvidt jeg vet, er den låta gravd fram igjen. Og masse andre.

Og det skulle bare mangle. 70-tallet var stort.

Har de noen gang stoppet å spille "killing me softly"? Selv om de sjelden spiller Roberta Flack sin versjon.

Flau og flau... i bilen for tida spiller jeg "The Essential Cheap Trick" og synger for full hals... og forrige uke gikk det i Def Leppard. *s*

Begynner å bli såpass voksen at jeg syns VH1 er helt greit...

Ungene skjemmes... :-D

Når det er sagt, så har jeg i det siste "fornya" cd-samlinga mi. Mye av det jeg har på vanlig lp-plate og kassetter fra 80/90-tallet er jo å få tak i på cd nå.

Jeg forstår ikke hvordan man kan være flau over musikk man liker.

Hvorfor liker man den da?

Når det er sagt kom jeg i skrivende stund på et eksempel jeg skammet meg litt over. Det var tidligere den gangen det var et program på radioen som het Night Rocket. Disse var særdeles høyreekstreme og spilte en del nazimusikk.

Jeg husker at et par av låtene til et band som het No Remorse - inklusive en ballade hvor en død nynazist ble hyllet - var utrolig fengende.

Så det skal de ha. Enkelte av disse lømlene kunne lage hardrock.

Enig - jeg fikk meg ikke til å svare i denne tråden, enda jeg vet at mange andre hadde ment jeg skulle skamme meg over musikken jeg liker - men det gjør jeg ikke. INGEN skammer seg vel over det man selv er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...