Gå til innhold

Musikk du er flau over å like

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Må jo si at jeg er litt flau over å kunne teksten til "rosa helikopter"....

.......eller de fleste sangene til backstreet boys og britney spears!

:(

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Babette

5

• sigga

4

• IngenLurerDenneGutten

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Leonard Cohen er vel ikke noe å være flau over?

Selv har jeg vært på Leonard Cohen-konsert i Spektrum for en del år tilbake! Det som var flaut da var at venninna mi faktisk syntes han var skikkelig kjekk. Han var nok en gang, tenkte jeg... Til mitt "forsvar" så er hun en del eldre enn meg da, men...

Jeg har også vært i Spektrum på slik konsert!! Men det må vel være minst 10 år siden nå.

Skrevet

Jeg har også vært i Spektrum på slik konsert!! Men det må vel være minst 10 år siden nå.

Hehe - kan vel stemme at det er så lenge siden ja... Uff, tida flyr og vi blir visst gamle... hehe

Skrevet

Hehe - kan vel stemme at det er så lenge siden ja... Uff, tida flyr og vi blir visst gamle... hehe

Snakk for deg selv! ;-))

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg har lest min Bourdieu, og er ikke flau over noe av det.

(Liksom.)

Skrevet

Tja, jeg er ikke stolt over å bli happy når jeg hører Buck Owens f.eks I've got a tiger by the tail og Act naturally.

Og så oppdaget jeg plutselig at publikum på Beat for Beat var så gamle.....

Skrevet

ABBA er dritflaut! Selv er jeg mektig stolt over aldri å ha likt dem.

Det jeg sjelden nevner at jeg liker er Johnny Logan. :-D

ABBA har da alltid vært helt ut. Man skulle like Deep Purple and Steppenwolf. Og det gjør jeg også :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan man kan være flau over musikk man liker.

Hvorfor liker man den da?

Når det er sagt kom jeg i skrivende stund på et eksempel jeg skammet meg litt over. Det var tidligere den gangen det var et program på radioen som het Night Rocket. Disse var særdeles høyreekstreme og spilte en del nazimusikk.

Jeg husker at et par av låtene til et band som het No Remorse - inklusive en ballade hvor en død nynazist ble hyllet - var utrolig fengende.

Så det skal de ha. Enkelte av disse lømlene kunne lage hardrock.

Gjest tjohooo
Skrevet

Rune Rudberg: Ut mot havet.

Allslags Jesus-pop, bl.a. slik de sang i Knutby-menigheten.

ABBA.

Garth Broooks.

Secret Garden.

Richard Claydermann.

Gammeldansmusikk med trekkspill.

Hehe. Noen bedre?

Det skal du ikke være flau over.. det er jo slikt vi unge hører på på vorspiel nå til dags :D

Skrevet

Det skal du ikke være flau over.. det er jo slikt vi unge hører på på vorspiel nå til dags :D

Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle svare i denne tråden, for jeg er nemlig ikke det spor flau for noe av det!

Men alt kommer tilbake. Vi klinte til "Killing me softly" med Roberta Flack en gang på 70-tallet. Såvidt jeg vet, er den låta gravd fram igjen. Og masse andre.

Og det skulle bare mangle. 70-tallet var stort.

Skrevet

Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle svare i denne tråden, for jeg er nemlig ikke det spor flau for noe av det!

Men alt kommer tilbake. Vi klinte til "Killing me softly" med Roberta Flack en gang på 70-tallet. Såvidt jeg vet, er den låta gravd fram igjen. Og masse andre.

Og det skulle bare mangle. 70-tallet var stort.

Har de noen gang stoppet å spille "killing me softly"? Selv om de sjelden spiller Roberta Flack sin versjon.

Skrevet

All musikk jeg liker (mye forskjellig), er god på det ene eller andre planet. Er ikke flau over noe.

Skrevet

Flau og flau... i bilen for tida spiller jeg "The Essential Cheap Trick" og synger for full hals... og forrige uke gikk det i Def Leppard. *s*

Begynner å bli såpass voksen at jeg syns VH1 er helt greit...

Ungene skjemmes... :-D

Når det er sagt, så har jeg i det siste "fornya" cd-samlinga mi. Mye av det jeg har på vanlig lp-plate og kassetter fra 80/90-tallet er jo å få tak i på cd nå.

Skrevet

Jeg har en av de største (?) Bee Gees-samlingene nordafjells....

Har du sett Trond Viggo Torgersens BeeGees-parodi? "Nobody gets too much Heaven no more"...

Den er STOR! :-D

Skrevet

Har du sett Trond Viggo Torgersens BeeGees-parodi? "Nobody gets too much Heaven no more"...

Ja, det er den!

PS: Jeg er fan av Bee Gees.

Skrevet

Den er MEGA! :o) Har ikke Trond Kirkvaag noe lignende også tro?

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan man kan være flau over musikk man liker.

Hvorfor liker man den da?

Når det er sagt kom jeg i skrivende stund på et eksempel jeg skammet meg litt over. Det var tidligere den gangen det var et program på radioen som het Night Rocket. Disse var særdeles høyreekstreme og spilte en del nazimusikk.

Jeg husker at et par av låtene til et band som het No Remorse - inklusive en ballade hvor en død nynazist ble hyllet - var utrolig fengende.

Så det skal de ha. Enkelte av disse lømlene kunne lage hardrock.

Enig - jeg fikk meg ikke til å svare i denne tråden, enda jeg vet at mange andre hadde ment jeg skulle skamme meg over musikken jeg liker - men det gjør jeg ikke. INGEN skammer seg vel over det man selv er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...