Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min søster er nå lagt inn på sykehus for høyt blodtrykk. Blodtrykket hennes har vært i over 250/130. Dette er ikke helt uvanlig. Min søster er 48 år og slank og normalt aktiv. Hun har født 3 barn, og spontan abortert 1 i 8. mnd. Hun haddde problemer under alle svangerskap og fikk tilslutt diagnosen help. Blodet levret seg i svangerskapet og hun måtte bruke heparin. I ettertid er hennes helsetilstand dårlig. Hun er sliten og har mye migrene og kvalme. Hun har vært til alle mulige undersøkelser uten at man finner noe galt. Hun har anfall der språk og utrykk forsvinner, og hun mister følelsen i deler av ansiktet. Kan disse symtomene være en vidreføring av help? Hva vet man egentlig om help?

Er veldig bekymret og håper jeg kan få noen svar. Er redd for at dette kan gå galt til slutt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164463-h%C3%B8yt-blodtrykk-og-help/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...