Gjest ujevnt fordelt Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hei! Jeg er så lei av mitt runde ansikt og store lår.Men når jeg slanker meg, forsvinner bare fettet på armer og midje. Resultat: pinglearmer, utstikkende ribbein, men tjukkt ansikt og lår!Hva kan jeg gjøre med dette? Jeg trener og spiser sunt. Er det noen spesielle øvelser jeg kan gjøre for å få smalere ansikt? Eller er fettsuging eneste mulighet?(ps: jeg er jente, 21) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vakringen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Fettet i ansiktet minker i løpet av 20-årene. Etter fyllte 25 er eplekinnene borte. Det er langt frem, men trøst deg med at de med smale, fine ansikter nå, vil se skrapet ut etter 25... Lårene, derimot, består også etter 25-årsalder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.