Gå til innhold

Kviser til besvær...*flaut*

Anbefalte innlegg

Gjest Kviser til besvær...

Jeg sliter med kviser på rumpa! Det er direkte vemmelig og når jeg er i seksuell aktivietet hemmer det meg. Det er ikke på hele rumpa...bare akkurat der rumpeballene møtes. Hva gjør jeg? Vil veldig gjerne bli kvitt dette!

Noe som hjelper?

Håper det finnes en vidunderkur jeg...

Noen som vet? Pleace!!??

Takknemmelig for svar! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164653-kviser-til-besv%C3%A6rflaut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du går til hudlege kan han/hun skrive ut resept til deg på Tetracyclin piller. De fikk jeg pga kviser i ansiktet og brystet og det hjalp kjempebra! Det er en antibiotikakur.

Sikker på at det ikke er varmeutslett? Siden det bare er der?

Da kan du jo bare lese innleggene og skrive når vi diskuterer i kveld over bruce og amy som ikke skjønner sitt eget beste, huff, det er en slitsom serie for man blir så engasjert :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...