Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre????

Anbefalte innlegg

God dag lesere!

har ligget med innfluensa i to uker nå!

begynner og bli lei!

i d siste har jeg bare ligget lang flat på sofaen uten og ha fått i meg noe serlig med mat.

har ligget med 39-40 i feber i 4 dager nå er på 5. har en lei hoste i tillegg! vær så snill gi meg noen råd hvordan jeg kan bli kvitt dette? på forhand takk :) hilsen en sliten nybakt pappa :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164707-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det har jeg prøvd! drukket solhat tatt c -vitamin tabeletter. har prøvd allt som æ kommer på! grønn te også! mene ingen effekt!

takk for ditt svar Dorthe !

Kle på deg masse klær og løp deg en ti-min joggetur. Man blir ofte frisk dagen etter av det.

det har jeg prøvd! drukket solhat tatt c -vitamin tabeletter. har prøvd allt som æ kommer på! grønn te også! mene ingen effekt!

takk for ditt svar Dorthe !

Er det influensa er det bare å la det gå sin gang. Det er et virus og ingen ting å gjøre med.

Annonse

prøver allt er lei av og måtte sitte inne med feber! d er ikke noen andre der ute som vet om en smart måte å bli kvitt feber på?

takk for alle svar

Febernedsettende :)

Lag deg en varm deilig drink av melk, honning, sitron, ingefær og hvitløk. Tror ikke feberen nødvendigvis forsvinner, men deilig er det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...