Gå til innhold

Lymfe knuter


Gjest bp

Anbefalte innlegg

har den senere tid fått noen knuter på bryst veggen, de ligner på striper, kommer tidevis 0,5 cm opp fra huden, har tatt senknig men den viser ikke noe, hva kan dette være, ceg har cøliaki.

har også vært en del opblåst og ekkel i magen..

bp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lege Nina Lindstad

Til Bp vedr striper.

Jeg kan ikke sikkert si hva dette er uten å se/kjenne på det.

Kan det være blodårer ( se på fargen), eller kan det være en form for elveblest; da klør det, og hevelsene kommer og går.

Få en lege til å sjekke det om du er urolig.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spesialist allmenmedisin og idrettsmedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Bp vedr striper.

Jeg kan ikke sikkert si hva dette er uten å se/kjenne på det.

Kan det være blodårer ( se på fargen), eller kan det være en form for elveblest; da klør det, og hevelsene kommer og går.

Få en lege til å sjekke det om du er urolig.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, Spesialist allmenmedisin og idrettsmedisin.

Hei igjen

disse stripene er hoven lyfekjertler, har tatt en del prøver, senkning, crp, endel prøver som gikk på blodkreft og lymfekreft, men ingen av disse ga utslag, disse stengene som jeg snakker om kjennes ut som harde årer, med en og annen kul på, det svir også i huden i området der disse er, er plaget med magen(har cøliaki)spesielt når jeg spiser, får jeg hjertebank, kab dette være forårsaket av et virus?

hva eller kan det være..

bekymret..

med hilsen

bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lege Nina Lindstad

Hei igjen

disse stripene er hoven lyfekjertler, har tatt en del prøver, senkning, crp, endel prøver som gikk på blodkreft og lymfekreft, men ingen av disse ga utslag, disse stengene som jeg snakker om kjennes ut som harde årer, med en og annen kul på, det svir også i huden i området der disse er, er plaget med magen(har cøliaki)spesielt når jeg spiser, får jeg hjertebank, kab dette være forårsaket av et virus?

hva eller kan det være..

bekymret..

med hilsen

bengt

Til BP vedr. lymfeknuter.

Kuler og hevelser i huden som volder bekymring og som man ikke er sikre på hva er bør undersøkes med en vevsprøve eller biopsi. Hjertebank skyldes oftest engstelse, infeksjoner kan gi hurtigere puls, og store måltider eller tarm-irritasjon kan gi pulsøkning etter måltider.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Spesialist i allmennmedisin og idrettslege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...