Gjest klin kokos Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har noen erfaringer med å bruke det? Leste nettopp om masse positive virkninger med dette. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Hei! Hvor hørte du at det var så positivt? Jeg har hørt det motsatte. At det, i motsetning til det meste annet vegetabilsk fett, er mettet, og dermed uheldig... 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Hei! Hvor hørte du at det var så positivt? Jeg har hørt det motsatte. At det, i motsetning til det meste annet vegetabilsk fett, er mettet, og dermed uheldig... Det samme har jeg hørt. 0 Siter
Gjest klin kokos Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Hei! Hvor hørte du at det var så positivt? Jeg har hørt det motsatte. At det, i motsetning til det meste annet vegetabilsk fett, er mettet, og dermed uheldig... http://forum.lavkarbo.no/archive/index.php/t-1799.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.