Gjest klin kokos Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har noen erfaringer med å bruke det? Leste nettopp om masse positive virkninger med dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei! Hvor hørte du at det var så positivt? Jeg har hørt det motsatte. At det, i motsetning til det meste annet vegetabilsk fett, er mettet, og dermed uheldig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krepsa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei! Hvor hørte du at det var så positivt? Jeg har hørt det motsatte. At det, i motsetning til det meste annet vegetabilsk fett, er mettet, og dermed uheldig... Det samme har jeg hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klin kokos Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei! Hvor hørte du at det var så positivt? Jeg har hørt det motsatte. At det, i motsetning til det meste annet vegetabilsk fett, er mettet, og dermed uheldig... http://forum.lavkarbo.no/archive/index.php/t-1799.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.